جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ضیایی عنوان کرد: نفت و گاز گچساران به دنبال پنج بازیکن مطرح / کادرفنی بومی در اولویت است

گچساران- روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران: سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: پنج بازیکن درجه یک و مطرح یا چند بازیکن درجه دو قوی برای حضور در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیش بینی شده که با همفکری با کادر فنی و هیئت مدیره تیم نفت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7440
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۴۵

کرونا :

گچساران- روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران: سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: پنج بازیکن درجه یک و مطرح یا چند بازیکن درجه دو قوی برای حضور در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیش بینی شده که با همفکری با کادر فنی و هیئت مدیره تیم نفت و گاز گچساران اقدام به جذب آنها خواهیم کرد .

مروارید گچساران

محمدحسین ضیایی در گفتگو با خبرنگارنفت افزود: چندین فیلم از بازیهای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را آنالیز کرده ام و یک شناخت نسبی از این تیم دارم.

ضیایی بیان داشت: در نخستین دیدار از تمرین بازیکنان تیم نفت و گاز بازیکنان از یک هماهنگی خوبی برگرفته از فصل گذشته برخوردار بوده و این مساله کمک بزرگی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرایط لیگ یک کاملا متفاوت از لیگ دو است، اظهارداشت: تقویت نقاط قوت و بررسی و رفع نقاط ضعف تیم از مهمترین برنامه های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان داشت: جذب بازیکن جدید با توجه به حضور در لیگ یک کشور یک امر ضروری برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

ضیایی افزود: برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای حضور مقتدرانه درلیگ یک و سپس صعود به لیگ برتر کشور در دستور کار کادر فنی تیم نفت گچساران قرارگرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از کادر فنی بومی شهرستان گچساران در اولویت  است و در صورتیکه که نیازهای تیم از نیروی بومی تامین نشد از نیروهای متخصص غیربومی استفاده خواهد شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با قدردانی از تلاش های سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارداشت: پیش از بستن قرارداد با هیئت مدیره تیم نفت و گاز گچساران اطلاعات فنی خوبی از این مربی دریافت کردم.

ضیایی در ادامه سخنان خود اظهارامیدواری کرد با یک تلاش گروهی و یک خرد جمعی، هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را با صعود به لیگ برتر شادمان کنیم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi