پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام طرح قرآنی 1447 در گچساران

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران گفت: طرح قرآنی 1447 با ثبت‌نام از علاقه‌مندان و محوریت حفظ جزء 29 قرآن کریم در این شهرستان از اول تیر آغازمی شود. پرویز مددی به گزارش خبرنگار مروارید گچساران ،به نقل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال حفظ جزء 29 قرآن کریم در قالب طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۱۲

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران گفت: طرح قرآنی 1447 با ثبت‌نام از علاقه‌مندان و محوریت حفظ جزء 29 قرآن کریم در این شهرستان از اول تیر آغازمی شود.

پرویز مددی

به گزارش خبرنگار مروارید گچساران ،به نقل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال حفظ جزء 29 قرآن کریم در قالب طرح 1447 در دستور کار قرار گرفته و ثبت‌ نام از علاقه‌مندان به شرکت در این طرح از اول تیر شروع و تا 5 تیر ادامه خواهد داشت.

سید زمان علی پور هدف از برگزاری این طرح را حفظ قرآن بر شمرد و گفت : این طرح با محوریت حفظ و ترویج فرهنگ معارف قرآنی در سطح کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در10کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: آشناسازی آحاد مردم با درک مفاهیم جزء 29 ، غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان، ایجاد شور و نشاط معنوی و قرآنی در جامعه و مشارکت در طرح ملی حفظ قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi