پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کلنگ زنی سه پروژه راه روستایی پاکو و آبرز

صبح امروز و با حضور اله کرم جانی‌پور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی مراسم کلنگ‌زنی راه روستایی گلزار شهدای آبچیرک به نمایندگی از سه پروژه راه روستایی پاکو و آبرزی انجام شد. جانی‌پور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66574
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

کرونا :

کلنگ زنی سه پروژه راه روستایی پاکو و آبرز

صبح امروز و با حضور اله کرم جانی‌پور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی مراسم کلنگ‌زنی راه روستایی گلزار شهدای آبچیرک به نمایندگی از سه پروژه راه روستایی پاکو و آبرزی انجام شد.
جانی‌پور در حاشیه کلنگ‌زنی این مراسم اظهار کرد: سه پروژه راه روستایی پاکوه ، آبرزی و گلزار شهدای آبچیرک آب توت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تعریف شده است که ان شاالله با بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی در راستای خدمت و توجه ویژه به مردم این مناطق برداشته باشیم.
سیدناصر حسینی‌پور،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات و مطالبات به حق مردم از وظایف اصلی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی ۳ طرح عنوان شده گفت: ان شاالله بتوانیم در بحث راه و آبرسانی و بهداشت و درمان و موضوعاتی که مشکلات اساسی مردم است ورود کنیم و دین خود را به مردم عزیز و ولی نعمتان نظام قدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.
حسینی‌پور تصریح کرد: ما باید تمام توان و انرژی خود را صرف خدمت و کسب رضایت مردم کنیم تا شرمنده آنها و شهدا نشویم این موضوع قابل قبول نبست که بعد از ۴۰ سال از انقلاب هنوز مردم در مشکلات اولیه مانده اند.
وی تاکید کرد: کوتاهی‌هایی از سوی مسئولان در سال های اخیر صورت گرفته که ان شاالله در دولت آیت‌الله رئیسی باید تلاش شود که مشکلات مردم پیگیری شود و برطرف شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi