پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تست کرونا در منزل با آسان آزمایش

تست کرونا در منزل با سرد شدن هوا سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی شدت و گسترش بیشتری می یابد و ممکن است با بیماری کرونا اشتباه گرفته شود. تست کرونا در منزل به روش PCR می تواند کمک کند تا تشخیص بیماری کرونا از سایر بیماری های دارای علایم مشابه آسان شود. در حال حاضر هر علایمی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66560
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

کرونا :

تست کرونا در منزل با آسان آزمایش

تست کرونا در منزل

با سرد شدن هوا سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی شدت و گسترش بیشتری می یابد و ممکن است با بیماری کرونا اشتباه گرفته شود. تست کرونا در منزل به روش PCR می تواند کمک کند تا تشخیص بیماری کرونا از سایر بیماری های دارای علایم مشابه آسان شود.

تست کرونا در منزل با آسان آزمایش 3

در حال حاضر هر علایمی که در فرد مشکوک مشاهده می شود می بایست علایم های بیماری کرونا در نظر گرفته شود مگر تست کرونا (PCR) آن فرد منفی اعلام شود. برای انجام تست کرونا باید حداقل ۴ روز از شروع علایم بیماری گذشته باشد تا احتمال نتیجه منفی کاذب به حداقل برسد. با توجه به سرد شدن هوا و وارونگی دما که باعث آلوده شدن هوای شهر تهران شده است و هچنین نیاز به رعایت پروتکل های بهداشتی می توانید درخواست آزمایش کرونا در منزل را در پلتفرم آسان آزمایش ثبت کنید تا در سریعترین زمان نمونه گیری از شما بدون هزینه اضافی در منزل یا محل کار شما انجام گیرد و در کوتاهترین زمان نتیجه تست کرونا را آنلاین دریافت کنید.

تست کرونا برای پرواز با آسان آزمایش

تست کرونا برای پرواز

آسان آزمایش به عنوان پلتفرم تخصصی آزمایشگاه پزشکی با آزمایشگاه هایی که مجوز انجام تست کرونا برای پرواز یا خروج از مرز زمینی دارند طرف قرارداد است و مسافران پرواز های خارجی یا داخلی می توانند برای انجام تست کرونا قبل از سفر از طریق سامانه آسان آزمایش درخواستشان را ثبت کنند و بین ۸ الی ۲۴ ساعت نتیجه تست کرونای پروازی را بر اساس اطلاعات پاسپورت (لاتین) آنلاین دریافت کنند. لازم به ذکر است کلیه جواب های تست کرونا قبل از سفر دارای QR Code جهت اعتبار سنجی نتیجه آزمایش توسط ارگان های مختلف است.

۲۷۰۰ کیلومتر از پهنه های معدنی کهگیلویه و بویراحمد اکتشاف می شوند
دنبال کنید

طبق آخرین اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا همه مسافران داخلی که موفق به دریافت دو دز واکسن نشده اند برای سوار شدن به هواپیما، قطار یا اتوبوس میبایست نسبت ارائه تست کرونای منفی هنگام سوار شدن به هواپیما، قطار یا اتوبوس اقدام کنند.

آزمایشگاه های طرف قرارداد آسان آزمایش مورد تائید کلیه شرکت های هواپیمایی خارجی و داخلی، ریلی و حمل و نقل زمینی هستند و مسافران می توانند به راحتی برای انجام تست کرونا در محل دلخواه اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت اینترنتیAsanAzmayesh.com  آسان آزمایش دات کام مراجعه نمائید.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عادل شنبه , 6 آذر 1400 - 21:11

یکی از بهترین پلتفرم هاست

logo-samandehi