جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مشکلات مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، علیرضا گرامی ظهر امروز در آیین معارفه خود به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در توسعه نقش اساسی و کلیدی دارد، نیروی انسانی دارای دانش و مهارت است. وی بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 6576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

کرونا :

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، علیرضا گرامی ظهر امروز در آیین معارفه خود به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در توسعه نقش اساسی و کلیدی دارد، نیروی انسانی دارای دانش و مهارت است.

وی بیان کرد: افراد با کسب دانش و مهارت از طریق دوره‌های آموزشی دولتی و آزاد در مراکز فنی و حرفه‌ای به عوامل اصلی و اساسی توسعه پایدار در جامعه تبدیل می‌شوند.

رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را بسیار ضروری دانست و افزود: اگر خواهان توسعه پایدار هستیم باید به آموزش‌های تخصصی که مراکز فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهند، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

گرامی یکی از عوامل پیشرفت جوامع توسعه یافته را وجود نیروی انسانی متخصص عنوان کرد و گفت: نقش و تأثیر نیروی انسانی کاربلد و متخصص را در توسعه پایدار جامعه نمی‌توان نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای می‌تواند سبب ایجاد اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاری جوانان در جامعه شود.

رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران به برنامه‌های خود اشاره و خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی آموزش‌ها و پیگیری فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی در مرکز از جمله برنامه‌هایی بوده که سعی می‌کنم با همکاری مجموعه مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دنبال کنم.

گرامی با بیان اینکه مشکلات این مرکز را پیگیری می‌کنم، ابراز کرد: از مسئولان درخواست دارم که در راستای کمک به توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در گچساران و برطرف شدن مشکلات این مرکز با ما همکاری مطلوبی داشته باشند.

چگونه یک استارتاپ پولساز داشته باشیم
دنبال کنید

انتهای پیام /

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi