جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دبیرستان خیرساز شهدای بانک سپه در سی سخت افتتاح شد

یاسوج- کرونا نیوز- آئین افتتاح و بهره برداری از دبیرستان خیرساز شهدای بانک سپه در سی سخت با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65239
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

کرونا :

دبیرستان خیرساز شهدای بانک سپه در سی سخت افتتاح شد

به گزارش کرونا نیوز، رئیس سازمان نوسازی کشور روز پنجشنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: کار اجرای هفت پروژه بزرگ در شهر زلزله سی سخت در دست انجام است و مهرماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری خواهند شد.

مهراله رخشایی افزود: ۲۴ مدرسه تعمیرات اساسی آن ها در پی زلزله انجام  گرفته و از این تعداد مدرسه سه مورد آماده تحویل شده است.

وی تصریح کرد: دبیرستان دخترانه خیرساز شهدای بانک سپه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال ساخته شده است که ۱۰ میلیارد ان توسط بانک سپه تامین اعتبار شد.

رئیس سازمان نوسازی کشور تاکید کرد: نگاه مسئولان بانک سپه برای محرومیت زدایی در این استان ستودنی است و انتظار می رود این روند در زمینه مدرسه سازی نیز تداوم داشته باشد.

سرپرست امور شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ابراز داشت: مدرسه ۹ کلاسه دبیرستان دخترانه بانک سپه سی سخت در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی این بانک در امر محرومیت زدایی بوده است.

شاهرخ امیریان تصریح کرد: کار ساخت این مدرسه با نهایت سرعت به سرانجام رسید تا زمینه حضور دانش آموزان در مدرسه برای امر آموزش فراهم شود.

وی بیان کرد: چندین دستگاه تبلت برای دانش اموزان مناطق محروم استان نیز خریداری و تحویل اموزش و پرورش استان شد و به زودی نیز مبالغ قابل ملاحظه ای برای کمک به خرید تبلت برای دانش اموزان بی بضاعت در نظر گرفته می شود.

امیریان تاکید کرد: این بانک همچنین در راستای کمک به رونق تولید و توسعه استان گام های بزرگی برداشته که کارخانه سیمان، روغن کشی گچساران، طرح های آب معدنی، طرح های دامپروری و غیره از جمله آن هاست.

عید سعید فطر برهمه مسلمانان جهان مبارک باد
دنبال کنید

دبیرستان دخترانه خیرساز شهدای بانک سپه با زیربنای یکهزار و ۸۴۶ متر مربع ساخته شده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi