پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار با سایت دیسگار

سیگار کشیدن از آن دست عادات مضری است که مضرات آن علاوه بر خودتان، اطرافیانتان را نیز تحت شعاع قرار می‌دهد. اغلب به همین دلیل است که احساس بدی پیدا می‌کنید. آیا تاکنون به ترک سیگار فکر کرده‌اید؟ چند بار این کار را انجام داده‌اید؟ چه عواملی موجب بازگشت شما به سمت سیگار شد؟ پاکسازی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64064
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

کرونا :

پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار با سایت دیسگار

سیگار کشیدن از آن دست عادات مضری است که مضرات آن علاوه بر خودتان، اطرافیانتان را نیز تحت شعاع قرار می‌دهد. اغلب به همین دلیل است که احساس بدی پیدا می‌کنید. آیا تاکنون به ترک سیگار فکر کرده‌اید؟ چند بار این کار را انجام داده‌اید؟ چه عواملی موجب بازگشت شما به سمت سیگار شد؟ پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار چگونه است؟ آیا با پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار می شود به زندگی قبلی بازگشت؟ اینها برخی از سوالاتی هستند که در این مقاله به آن پاسخ می دهیم.

پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار

بسیاری از افرادی که به اصطلاح سیگاری هستند هر چند مدت یکبار به دنبال ترک سیگار می‌روند و برخی موفق به ترک آن شده و بسیاری دوباره به سمت کشیدن سیگار سوق پیدا می‌کنند. اگر شما نیز از آن دست افرادی هستید که به دنبال یک روش تضمینی برای ترک سیگار هستید، مطمئن باشید که سایت دیسگار بهترین راهکار را به شما ارائه می‌کند. در واقع سایت دیسگار با تکیه بر خودتان شما را در مسیر ترک سیگار تضمینی قرار می‌دهد، بنابراین اگر به قدرت وجودی خودتان اعتماد کامل دارید در ادامه همراه ما باشید.

دلایل افراد برای ترک سیگار

همانطور که اشاره کردیم مصرف سیگار از آن دست عادات مضری است که فرد و اطرافیان وی را آسیب‌پذیر می‌کند. به همین سبب است که بسیاری از مردان و زنانی که سیگار مصرف می‌کنند بعد از مدتی به فکر ترک آن می‌افتند چرا که به دنبال آسیب زدن به خود و عزیزانشان نیستند.

اگر شما یک فرد سیگاری هستید حتما تاکنون به دلایل زیر خودتان را سرزنش کرده‌اید:

  • بوی بد دهان، لباس‌ها و موهایتان
  • زردی دندان‌ها و پوسیده شدن تدریجی آن‌ها
  • احساس خطر در رابطه با ابتلا به سرطان
  • سرفه و گلو درد
  • خطر آسیب به جنین
  • طرد شدن توسط برخی افراد
  • از دست دادن برخی فرصت‌های تفریحی و ورزشی
  • وغیره

همه این دلایل می‌توانند شما را به سمت ترک سیگار سوق دهند، ما نیز به شما کمک می‌کنیم تا در این مسیر درست زندگی گام برداشته و به سمت زندگی سالم‌تر بروید.

 راه‌های سریع ترک سیگار کدامند؟

سیگار

سیگار کشیدن نیز مانند تمام عادات خوب و بدی که در ما شکل می‌گیرد، یک عادت است که برای ترک آن نیاز به مقداری انگیزه و اعتماد بنفس داریم. سایت دیسگار با ارائه ساده‌ترین، سریع‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها شما را برای همیشه از شر سیگار کشیدن رها می‌کند. در واقع هدف این وبسایت این است که شما را از لحاظ روانی برای ترک سیگار آماده کند. طبق مطالعات صورت گرفته، در صورتی که ذهن شما آماده ترک سیگار نباشد، ترک کردن سیگار سخت‌ترین کار دنیا خواهد بود. حال باید بپرسید چگونه ذهن خود را برای ترک سیگار آماده کنیم؟

ظریف: آماده تبادل زندانیان با آمریکا هستیم
دنبال کنید

۱٫  یک انگیزه قوی برای ترک سیگار داشته باشید.

تمام فعالیت‌هایی که در طول روز انجام می‌دهیم در صورتی که با انگیزه مشخصی پیش برده شوند، همواره بهترین نتایج را به دنبال خواهند داشت. ترک سیگار نیز از آن دست کارهایی است که بهتر است برای پیشبرد آن یک انگیزه شخصی و مهم برای خودتان ایجاد کنید. این انگیزه می‌تواند شامل هر چیزی باشد. تنها کافیست شما را در این مسیر محکم و استوار نگه دارد. بطور مثال محافظت از خانواده، همسر و فرزند از جمله انگیزه افراد متاهل برای ترک کردن سیگار است. فکر کردن به فواید ترک سیگار و اینکه سیگار نکشیدن چه خوبی و فوایدی دارد هم می تواند در این راه موثر باشد.

۲٫ در رابطه با تمام جنبه‌های سیگار تحقیق کنید.

پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار

هنگامی که در رابطه با یک مسئله اطلاعات کاملی داشته باشیم، به راحتی میتوانیم با آن مواجه شده و در نتیجه رفتار درستی از خود بروز دهیم. مدتی را برای مطالعه بروی جنبه‌های مختلف سیگار اعم از مضرات آن، دلایل ترک سیگار، راه‌های ترک سیگار و عوارض ناشی از ترک آن اختصاص دهید. مطمئن باشید به همه جنبه‌های آن پرداخته‌اید و آن‌ها را برای خودتان یادداشت کنید. برای کسب اطلاعات صحیح از وبسایت‌های معتبر کمک بگیرید.

۳٫ از خوراکی‌های جایگزین استفاده کنید.

افراد سیگاری به دو گروه تقسیم بندی می‌شوند: افرادی که به نیکوتین سیگار اعتیاد دارند و افرادی که به عمل استعمال عادت کرده‌اند. این دو گروه در مواجهه با ترک سیگار متفاوت رفتار می‌کنند، و اغلب گروه اول بعد از ترک سیگار، دچار سردرد و کاهش انرژی می‌شوند. برای جلوگیری از عوارض ناشی از ترک سیگار، بویژه در روزهای اول، می‌توانید از مواد غذایی حاوی نیکوتین استفاده کنید. مثلا جویدن آدامس‌های نیکوتین دار یک روش روتین در پروسه ترک سیگار است، در این راستا استفاده از ویپ نیز بسیار رایج است. همچنین پیشنهاد می کنم مطلب عوارض سیگار را که در سایت دیسگار نوشته شده مشاهده کنید.

همچنین طبق مطالعات صورت گرفته استفاده از میوه‌هایی مانند موز و هویج و همچنین نوشیدن آب در روند ترک سیگار موثر بوده و بالعکس استفاده از فست فود و نوشیدنی‌های کافئین دار و الکی منع شده است.

اتخاذ تصمیمات واحد در مجامع بین المللی با رایزنی ایران و زیمبابوه در جنبش عدم تعهد
دنبال کنید

۴٫ یک زمان دقیق برای ترک سیگار انتخاب کنید.

برنامه ریزی دقیق برای ترک سیگار و اعلام آن به یکی از دوستان نزدیکتان یک گام مثبت برای شماست. این مسئله موجب می‌شود تا شما بروی هدف خود متمرکز شده و در زمان تعیین شده سیگار را کنار بگذارید. در پروسه ترک سیگار، یکی از نزدیکانتان را با خودتان همراه کنید، صحبت‌های این فرد می‌تواند انگیزه خوبی برای شما باشد.

۵٫ از افراد و اشیایی که شما را به سمت سیگار سوق می‌دهند دوری کنید.

برخی افراد و اشیا شما را به سمت استعمال سیگار سوق می‌دهند، بهترین راهکار آن است که در ابتدای مسیر ترک، از این عوامل دوری کنید. البته نگران نباشید آموزش‌های سایت دیسگار به گونه‌ای شما را برای ترک سیگار آماده می‌کند که لازم نیست نگران افراد و اشیا تحریک کننده باشید. بطوری که بعد از مدتی به قدری آماده می‌شوید که حتی فندک، بسته سیگار، قرار گرفتن در جمع افراد سیگاری، بوی سیگار وغیره نمی‌تواند شما را دوباره به سمت این مسیر بکشاند.

۶٫ تعیین پاداش بعد از دست‌یابی به هدف

همه ما برای نیل به یک هدف نیازمند انگیزه هستیم، این انگیزه میتواند یک پاداش از طرف خودمان به خودمان باشد. اگر تاکنون این روش را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنم همین حالا برای رسیدن به یکی از اهدافتان برای خودتان پاداشی تعیین کنید.

در پروسه ترک سیگار برای خودتان پاداش تعیین کنید، این پاداش میتواند هر چیزی باشد از یک خودکار ساده، تا وسیله‌ای که از مدت‌ها قبل به دنبال خرید آن بودید و یا یک مسافرت هیجان انگیز! البته پیشنهاد می‌کنم پاداش‌های کوتاه مدت نیز داشته باشید، یعنی بعد از گذشت یک هفته از ترک سیگارتان اولین کادو را برای خودتان بخرید و بعد از ۲۰ روز دوباره اینکار را تکرار کنید تا اینکه به پاداش نهایی برسید.

آیا پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار یک پروسه دشوار است؟

پاکسازی بدن بعد از ترک سیگار

اگر از لحاظ روانی برای ترک سیگار آماده باشید، یک پروسه نسبتا راحت پیش رویتان خواهد بود. در واقع سایت دیسگار شما را برای ترک سیگار آماده و مهیا می‌کند. هنگامی که ذهن و روان شما برای ترک سیگار آماده باشد هیچ چیزی نمی‌تواند شما را مجددا به مسیر استعمال دخانیات بکشاند. به تمام نکاتی که در اینجا به آن‌ها اشاره شد توجه کنید و تک تک آن‌ها را در پروسه ترک خود به کار بگیرید.

منبع این پست: سایت ترک سیگار دیسگار

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi