جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره شهید رجایی زمینه ساز رقابت سالم دستگاه های اجرایی است

یاسوج – کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره شهید رجایی زمینه ساز رقابت سالم دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و ارتقای کیفی عملکرد آن هاست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64041
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۰

کرونا :

جشنواره شهید رجایی زمینه ساز رقابت سالم دستگاه های اجرایی است

 به گزارش کرونا نیوز ، جشنواره شهید رجایی عصر( امروز شنبه) در محل استانداری برگزار شد و  در آن ۲۳ دستگاه اجرایی برتر سال ۱۳۹۹ کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان استانی تجلیل شدند.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد  این تعداد دستگاه اجرایی  در بخش‌های  مختلف شاخص های عمومی و اختصاصی شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفتند. 

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین معرفی دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: این جشنواره به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان به تعویق افتاده بود که هم اینک با عبور استان از وضعیت قرمز کرونایی برگزار شد.

وی افزود: این دستگاه های اجرایی برتر تابع قانون انتخاب شدند و من به عنوان استاندار دخالتی در گزینش آن ها نداشته ام و تنها خواستار بررسی مجدد و تجدید نظر یک دستگاه اجرایی بودم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی دستگاه های اجرایی استان در شرایط سخت و پیچیده ۹۹ که استان با مشکلاتی همچون زلزله سی سخت، آتش سورزی های پی در پی، کرونا و غیره درگیر بود موفق عمل کردند و تلاش آن ها ستودنی است.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم  گفت: امسال ۶۹ دستگاه اجرایی از لحاظ شاخص های عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفتند و دستگاه های برتر تجلیل شدند.

علی شهابی نسب افزود: دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی توانستند ۵۰ درصد شاخص های عمومی و ۸۰ درصد شاخص های اختصاصی را کسب کنند.

وی بیان کرد: از مجموع ۲ هزار امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی ۶۴ درصد آن برای استان محقق شده است.

۱۷۰میلیاردریال اعتباربرای تکمیل پل چهارم بشاریاسوج به شهرداری ابلاغ شد
دنبال کنید

برخی از مهمترین شاخص های عمومی و اختصاصی برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در  جشنواره شهید رجایی شامل اصلاح ساختار اداری، شفافیت مالی، توسعه سرمایه انسانی، توسعه دولت الکترونیک، ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به ارباب رجوع، کمک به بهبود فضای کسب و کار و استقرار نظام مدیریت عملکرد بوده است. 

دستگاه های اجرایی برتر کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده از مدیران آنها تجلیل شد. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi