پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار فرمانده سپاه قدس با آیت الله نوری همدانی

سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کرد. به گزارش کرونا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس با اشاره به ویژگی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشتند: قوای مسلح جمهوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62558
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۸

کرونا :

دیدار فرمانده سپاه قدس با آیت الله نوری همدانی

سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کرد.

به گزارش کرونا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس با اشاره به ویژگی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشتند: قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران دو ویژگی مهم و اساسی دارند؛ نخست اخلاص و توکل و اعتماد به خداوند است که آن را از قوای مسلح دیگر کشورها متمایز می سازد و دیگری برخورداری از امکانات مادی و توانمندی مناسب با اوضاع زمان است.

ایشان تصریح کردند: نگاه نیروهای نظامی دیگر کشورها، فقط مادی است که سعی می‌کنند با انواع و اقسام سلاح‌ ها خودشان را پیشرفته نشان دهند وغیر از مادیت چیز دیگری وجود ندارد.

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند و با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام در مورد اهمیت بحث جهاد گفتند: روایات زیادی در زمینه اهمیت جهاد و پاداش جهادگران به دست ما رسیده است.

ایشان بیان داشتند: رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در حدیثی فرمودند: تمام خیر و خوبی ها در شمشیر و در زیر سایه شمشیر است و شمشیرها کلید بهشت و جهنم هستند. قوام زندگی مردم را فقط شمشیری که در راه خدا به کار برده شود تأمین می‌کند.

مرجع عالیقدر شیعیان ادامه دادند: در روایت دیگر پیامبر فرمودند «لِلْجَنَّهِ بَابٌ یُقَالُ لَهُ بَابُ اَلْمُجَاهِدِینَ یَمْضُونَ إِلَیْهِ فَإِذَا هُوَ مَفْتُوحٌ وَ اَلْمُجَاهِدُونَ مُتَقَلِّدُونَ سُیُوفَهُمْ وَ اَلْجَمْعُ فِی اَلْمَوْقِفِ وَ اَلْمَلاَئِکَهُ تَتَرَحَّبُ بِهِمْ فَمَنْ تَرَکَ اَلْجِهَادَ أَلْبَسَهُ اَللَّهُ ذُلاًّ وَ فَقْراً فِی مَعِیشَتِهِ وَ مَحْقاً فِی دِینِهِ إِنَّ اَللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی أَعَزَّ أُمَّتِی بِسَنَابِکِ خَیْلِهَا وَ مَرَاکِزِ رِمَاحِهَا. بهشت یک دری دارد که مخصوصاً مجاهدین است، مجاهدین حرکت می‌کنند به طرف آن در که بر روی آنها باز است، آنها که حرکت می‌کنند شمشیرهایشان همراهشان است، این یک مطلب بزرگی است که در روز قیامت تجسم اعمال نه تنها اعمال، اخلاق، نیت‌های آنها مجسم می‌شود، در فیافه انسان همراه انسان مجسم می‌شود که او در دنیا چه کاره بوده است، این تجسم به اندازه‌ای روشن است که از همان قیافه‌هایشان معلوم می‌شود که در این دنیا مثلاً چه کاره بوده‌اند.

در ابتدای این دیدار، سردار قاآنی گزارشی از عملکرد و فعالیت های سپاه قدس و تحولات منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi