جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: دشمنان اقدام به بزرگنمایی مشکل آب خوزستان کردند

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اقدام به سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکل کمبود آب آشامیدنی استان خوزستان کردند.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62551
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: اجتماع عده ای از مردم و استفاده از اسلحه در این فضیه آرامش و امنیت استان خوزستان را تا اندازه  ای خدشه دار کرد. 

وی افزود: قرار نیست در هر نقطه ای از کشور که مشکلی ایجاد شد برخی ها با در دست گرفتن سلاح نظم و امنیت عمومی را مختل کنند.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: گاهی اوقات ممکن است مسئولان اجرایی در برخی زمینه ها کوتاهی کنند اما دلیل ندارد که عده ای با حضور در خیابان ها و بکارگیری اسلحه مدافعان امنیت را به شهادت برسانند. 

آیت الله حسینی با اشاره به پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷، عنوان کرد: گروهک منافقان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۷ هزار ایرانی را ترور کرده و به شهادت رسانده اند. 

وی ابراز داشت: علاوه بر این نیز منافقان با یاری دادن صدام حسین در قتل عام شیعیان کشور عراق نقش ایفا کردند. 

 امام جمعه یاسوج گفت: اولین آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه ۱۳۵۸ به امامت آیت الله طالقانی در تهران اقامه  شد. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان دژ مستحکم دین مبین اسلام موجب وحدت، همدلی و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان و خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان می شود.   

وی افزود: مسلمانان با شرکت در آیین نماز جمعه علاوه بر اطلاع از مسائل دینی و عقیدتی از امور روز جامعه در ابعاد مختلف نیز آگاه می شوند. 

نجف آباد تنها کانون آنفولانزای فوق حاد پرندگان در یاسوج بوده است
دنبال کنید

امام جمعه یاسوج بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با معضل بیکاری در کشور و این استان گسترش روزافزون آموزش های فنی و حرفه ای به جوانان جویای کار است. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: آلودگی صوتی و تیراندازی در برخی تالارهای عروسی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در شهر یاسوج مرکز این استان آرامش را از مردم سلب کرده و لازم است که متولیان امر برای رفع آن اقدام های لازم را انجام دهند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi