جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۳ جواهر فروشی معروف زعفرانیه را بشناسید

زندگی در محله‌های لوکس تهران برای افراد متمول، امری معمولی به نظر می‌رسد. اما اینکه محله‌های گران‌قیمتی مانند زعفرانیهٔ تهران چه امکاناتی برای ساکنین‌اش دارد، برای عده‌ای سوال‌‌برانگیز است. زعفرانیه از بسیاری از محله‌های شمالی تهران، محبوبیت بیشتری دارد. این مسئله می‌تواند به دلیل قدمت این منطقه باشد. البته امکانات این منطقه، تاثیر بسیاری در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62513
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

کرونا :

۳ جواهر فروشی معروف زعفرانیه را بشناسید

زندگی در محله‌های لوکس تهران برای افراد متمول، امری معمولی به نظر می‌رسد. اما اینکه محله‌های گران‌قیمتی مانند زعفرانیهٔ تهران چه امکاناتی برای ساکنین‌اش دارد، برای عده‌ای سوال‌‌برانگیز است. زعفرانیه از بسیاری از محله‌های شمالی تهران، محبوبیت بیشتری دارد. این مسئله می‌تواند به دلیل قدمت این منطقه باشد. البته امکانات این منطقه، تاثیر بسیاری در گران‌ بودن قیمت آن دارد. چرا که بهترین‌های هر صنفی در این منطقه، کسب‌وکار خود را راه انداخته‌اند.۳ جواهر فروشی معروف زعفرانیه را بشناسید 4

زعفرانیه پذیرای عروس‌ها

محلهٔ زعفرانیه به دلیل لوکس بودن و امکاناتش مورد توجه عروس و دامادهای بسیاری است. چرا که در این منطقه طلافروشی‌های معروفی قرار گرفته‌اند. طلاهایی که در این منطقه به فروش می‌رسد، به لحاظ قیمت و کیفیت در بالاترین حد ممکن هستند. به همین دلیل، عروس و دامادهای بسیاری برای تهیه طلای عروسی خود به این محله می‌روند. اگر قصد دارید طلافروشی‌های این منطقه را بشناسید، با ما همراه باشید.

 

زیورآلات لومییر

از نام این طلافروشی به خوبی پیداست که حال و هوایی سلطنتی دارد. در واقع طلاهای این طلافروشی، بیشتر از نوع جواهرات گران‌قیمت ساخته شده‌اند. در زیورآلات لومییر می‌توانید طرح و شکل خاصی از طلایی که مد نظر دارید را سفارش دهید. چرا که این طلافروشی به ساخت‌وساز طلا نیز معروف است. همچنین اگر علاقمند به یادگیری در حوزهٔ طلاسازی هستید، می‌توانید به زیورآلات لومییر در خیابان زعفرانیه مراجعه کنید. این طلافروشی گرانقیمت، آموزش ساخت طلا نیز برای کارجوها دارد.

فروشگاه طلا سنجاق

یکی دیگر از طلافروشی‌های مدرن زعفرانیه، طلای سنجاق است. سنجاق سعی کرده طلاهایی با ساخت‌وساز نوین ارائه دهد. در این مغازه، مشتریان می‌توانند انواع طلاها، زیورآلات و جواهرات مدرن را پیدا کنند. در این فروشگاه طلا فروشی سعی شده که متناسب با طرح‌های روز دنیا، طلاسازی انجام شود. این فروشگاه در یکی از خیابان‌های معروف زعفرانیه به نام الف قرار دارد. این خیابان به دلیل وضعیت جغرافیایی و دسترسی به امکانات از توجه بالایی برخوردار است. اگر می‌خواهید آگهی‌های املاک این خیابان و محله را ببینید روی این لینک divar.ir/s/tehran/rent-residential/zafaraniyeh کلیک کنید.

چندین میلیارد تومان روی دست شرکت نفت گچساران
دنبال کنید

۳ جواهر فروشی معروف زعفرانیه را بشناسید 5

رژ آرت

اگر به دنبال طلاهای برند هستید، رژ آرت می‌تواند انتخاب خوبی باشد. فروشگاه رژ آرت در یکی از معروف‌ترین پاساژ‌های منطقهٔ زعفرانیه و تجریش قرار دارد. پاساژ قائم برای بسیاری از مردم ناآشنا است. در این پاساژ می‌توانید مغازه‌های بسیاری در حوزهٔ کاری طلافروشی پیدا کنید. اما فروشگاه رژ آرت به دلیل داشتن اجناس مرغوب بسیار مورد توجه مردمان این منطقه قرار دارد. البته شاید تصور کنید که خیابان زعفرانیه آنچنان به خیابان تجریش مربوط نمی‌شود. اما بهتر است قبل از هرگونه تصمیم‌گیری برای خرید یا اجارهٔ خانه، آگهی‌های فروش املاک این منطقه را ببینید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi