شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰ شرکت دانش بنیان در کهگیلویه و بویراحمد مستقر است 

یاسوج- کرونا نیوز- معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک ۱۰ شرکت دانش بنیان و ۴۴ واحد فناور در پارک علم و فناوری و مراکز رشد این استان مستقر است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61760
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

علی طیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را از اسفندماه ۱۳۹۷  با ۲ شرکت دانش بنیان و ۱۴ واحد فناور آغاز کرد. 

وی افزود: تعداد اشتغال مستقیم ایجاد شده از سوی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور زیرمجموعه پارک علم و فناوری کهگیلویه و  بویراحمد ۳۰۴ نفر است.  

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فضای فیزیکی و ساختمان های پارک علم و فناوری استان در سال نخست فعالیت یک هزار و ۱۳۵ مترمربع بود در حالی که این میزان هم اینک به ۱۰ هزار و ۴۳۵ مترمربع رسیده است.  

طیبی عنوان کرد: یکی دیگر از شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به تازگی به جمع شرکت های دانش بنیان این استان پیوست. 

وی ابراز داشت: نام این شرکت «انرژی موج خورشید» بوده که توانست شرایط لازم برای پیوستن به شرکت های دانش بنیان کشور را کسب  کند.  

طیبی گفت: این شرکت در زمینه تولید، نصب و تجهیز نیروگاه های خورشیدی فعالیت می کند و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲ نفر در حال اجرای طرح های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های همجوار است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi