جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد ۱۳هزار و ۷۵۰ نفر هستند 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد دانش آموزان پسر و دختر رأی اولی این استان در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال ۱۳ هزار و ۷۵۰ نفر است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61726
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد ۱۳هزار و ۷۵۰ نفر هستند 

به گزارش کرونا نیوز، هادی زارع پور روز سه شنبه در همایش دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تعداد کل افراد  رأی اولی این استان در انتخابات پیش رو ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر خواهد بود. 

وی افزود: این همایش به همت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در آن برنامه های تبیینی برای ترغیب بیش از پیش دانش آموزان رأی اولی استان به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اجرا شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش توجیه هر چه بیشتر دانش آموزان رأی اولی استان در  زمینه اهمیت و ضرورت حضور گسترده و پرشور در انتخابات پیش رو بوده است. 

زارع پور عنوان کرد: دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد همگام با دیگر قشرهای مردم کشور و این استان حضور گسترده و پرشور در  انتخابات پیش رو داشته و برای نخستین سال مشارکت سیاسی را تجربه می کنند. 

وی ابراز داشت: انتخابات مظهر تجلی شرکت مردم در صحنه و اعلام وفاداری مجدد آنان به نظام و انقلاب است. 

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi