جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مرگ 4 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 654 نفر رسید

کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ بیمار جان خود را از دست دادند.  به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۳۲۰ بیمار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60742
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

کرونا :

مرگ 4 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 654 نفر رسید
کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ بیمار جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۳۲۰ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۶۵ نفر مبتلای قطعی و ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۴۲۶۵ مورد گزارش شده است.
 وی اضافه کرد: از ۲۰۶ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴۵ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه و از ۱۰۷ نمونه رپید تست ۱۰ درصد موارد مثبت و در شهرستان‌های باشت، بویراحمد و کهگیلویه می‌باشند.
مرگ 4 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 654 نفر رسید 3
یزدان پناه بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان شکننده بوده و در صورت بی‌توجهی شهروندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، احتمال صعودی شدن دوباره شیوع کرونا وجود دارد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و هرگونه دورهمی، تعطیلی مجالس عروسی و ترحیم و سفر نرفتن به استانهای همجوار که دچار کرونای حهش یافته هستند را راههای برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی موجود ذکر کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi