شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه های طرح مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد

یاسوج- کرونا نیوز- مدیر کل راه شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت چهار هزار و ۲۰۰ خانه طرح اقدام ملی مسکن در این استان اغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59868
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

خانه های طرح  مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد

به گزارش کرونا نیوز،پژمان نیک اقبالی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی سایت ارم در یاسوج  اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و۹۵۰ واحد در قالب مشارکتی مردم و دولت و سهم آورده ۴۰۰ میلیون ریالی ساخته می شود.

وی افزود: در شهرهای بالای صد هزار نفر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان پیمانکار و در شهرهای زیر صد هزار نفر بنیاد مسکن به عنوان کارگزار انتخاب شده است.

مدیر کل راه شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سایت ارم یاسوج ۲۵۰ واحد در قالب ۱۱ بلوک در نظر گرفته شده است.

 نیک اقبالی عنوان کرد: در شهرهای گچساران، دهدشت و سی سخت طبقه هم کف تمام شده و به طبقه دوم رسیده و در شهرهای لیکک و چرام زمین آماده شده اما متقاضی وجود ندارد.

وی ابراز داشت: همچنین در قلب طرح مسکن فرهنگیان نیز  ۷۲۱ واحد مسکونی آموزش و پرورش در زمین های واگذاری این اداره ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تنها تغییر کاربری زمین های آموزش و پرورش به عهده اداره کل راه و شهرسازی استان است و این اداره کل متقاضی مسکن های فرهنگیان را به بانک ارجاع می دهد.

وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح  اقدام ملی تأمین مسکن  را در قالب ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی نموده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi