پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جعفر خداقلی زاده دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان

دعوت به حضور / میزان رای ملت است

  باسمه تعالی «انتخابات واقعاً نعمت بزرگی است. این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود. کسانی در همان زمان بودند که معتقد بودند [وقتی‌] حکومت اسلامی است، انتخابات لزومی ندارد؛ امام فرمود نه، انتخابات باید باشد و منشأ اثر باشد، مردم تصمیم بگیرند، مردم انتخاب کنند و آنچه مردم میخواهند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

کرونا :

دعوت به حضور / میزان رای ملت است

 

باسمه تعالی
«انتخابات واقعاً نعمت بزرگی است. این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود. کسانی در همان زمان بودند که معتقد بودند [وقتی‌] حکومت اسلامی است، انتخابات لزومی ندارد؛ امام فرمود نه، انتخابات باید باشد و منشأ اثر باشد، مردم تصمیم بگیرند، مردم انتخاب کنند و آنچه مردم میخواهند بشود. نتیجه‌ی این سیاست، این شد که مردم در کنار انقلاب و در وسط میدان باقی ماندند و تا امروز بحمدالله باقی مانده‌اند؛ چون خود مردمند که دارند انتخاب میکنند، خود مردمند که دارند تصمیم میگیرند». حضرت امام خامنه ای مدظله العالی

*مردم شریف ایران اسلامی*

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله اشعار می دارد: قریب دو ماه به برگزاری انتخابات مهم و اثرگذار۲۸خرداد ۱۴۰۰هجری شمسی مانده است.انتخاباتی که حیثیت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مشارکت حداکثری و آگاهانه آن نهفته است.شما ملت بزرگ،رشید، شهید پرور،انقلابی، اهل مقاومت و ایستادگی روی ارمانها،اصول و ارزشهای الهی هستید.نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به ملت ایران و ملل مستضعفین جهانی است و لذا استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و ایادی آنان در داخل و خارج کشور نهایت تلاش خود را می کنند تا مردم را از حضور در تعیین سرنوشت خویش(استقلال و آزادی) دلسرد کنند؟ اما آنها در این توطئه‌ها و دسیسه های شیطانی خود هرگز موفق نخواهند شد.
*ملت بزرگ ایران اسلامی* نیک می داند که ۴۲سال تاوان جمهوریت،اسلامیت،استقلال، آزادی خود از بندطاغوت و بیگانگان را می پردازد.آنها نیک می دانند که فریاد ملت بزرگ ما، نفی هرگونه سلطه گری و سلطه پذیری است و لذا در انواع تهاجم فرهنگی،نظامی،ترورو تحریم قرار گرفته است ولی باور دارند که نتیجه مقاومت و ایستادگی در برابر شیاطین عالم ،پیروزی و سرافرازی است.
*ملت شریف،آزاده و انقلابی ایران*
در انتخابات پیش رو، یقینا *عزت و کرامت رای* به نمایش گذاشته می شود و همه باید به این عزت و کرامت والای رای ملت که امام عزیزمان ره فرمودند« *میزان رای ملت است* » احترام بگذاریم.
*شهیدان والامقام* ما در طول بیش از ۴۲سال مبارزه بی امان روی اصول و ارزشهای انقلابی و اسلامی در سایه پیروی از رهنمودهای حکیمانه و الهی امام عزیز ره و امام خامنه خامنه ای مدظله العالی که در حقیقت خمینی دیگراست،خون عزیز و پاک شأن به زمین ریخته شده است.
*ایران اسلامی سرزمین لاله های خونرنگی است* که تن به شهادت دادند ولی تن به ذلت و نکبت و خواری ندادند.سلام برامام عزیز ره و مجاهدان راه خدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی که چراغ راه ما و نسل های آینده هستند.
پس همه باهم حضور برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

توسعه همه جانبه همکاری های تهران – سارایوو ضروری است/ صلح و ثبات نه در سایه ‏توازن وحشت، بلکه در سایه توازن منافع میان ملتها ایجاد می شود/ تاکید بر تدوین نقشه راه مناسبات اقتصادی و حمایت از همکاری بخشهای خصوصی دو کشور
دنبال کنید

جعفر خداقلی زاده دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi