چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرگ و میرها در کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش است / قربانیان کرونا به 534 نفر رسید

کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۳۴ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۷ بیمار جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۶۱ بیمار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59761
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

مرگ و میرها در کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش است / قربانیان کرونا به 534 نفر رسید
کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۳۴ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۷ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۶۱ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۵۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۳۰۸۰ نفر بهبود یافته‌اند.
یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳۰ رپید تست انجام شده که ۱۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، چرام و بهمئی و از ۸۶۹ نمونه pcr انجام شده ۵۵ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا بود.
مرگ و میرها در کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش است / قربانیان کرونا به 534 نفر رسید 3
وی تصریح کرد: هم اکنون در یک بحران واقعی قرار داریم که باید برای کنترل آن تلاش کنیم در غیر این صورت، عواقب این بحران دامن گیر همه افراد جامعه خواهد شد.
یزدانپناه گفت: از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده صحیح از ماسک و دوری از تجمعات در کنترل این بحران و بیماری گام بردارند.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi