پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران

مسعود ظفری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای زیبا سازی مبلمان شهری طرح هندسی فلکه سیمرغ انجام شده وبعد از عید عملیات اجرایی شروع میشود. وی بیان کرد: در این طرح لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر ،محلات وبلوارهای اصلی قبل از پایان سال انجام خواهد شد. شهردار دوگنبدان تصریح کرد: یکی از این ‌مکانها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58531
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲:۲۵

کرونا :

لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران

مسعود ظفری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای زیبا سازی مبلمان شهری طرح هندسی فلکه سیمرغ انجام شده وبعد از عید عملیات اجرایی شروع میشود.
وی بیان کرد: در این طرح لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر ،محلات وبلوارهای اصلی قبل از پایان سال انجام خواهد شد.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: یکی از این ‌مکانها فضای جلو فرمانداری گچساران می باشد که با توجه به تردد بسیار و اینکه این فضا در محدوده شرکت نفت‌می باشد، آسفالت آن به همت شهرداری دوگنبدان با وجود مشکلات‌متعدد انجام شد.
ظفری عنوان کرد: در سال۹۷ طرح تعریض خیابان مالیات از فلکه سیمرغ(زندان) تا میدان الله شرکت نفت مصوب شده و طرح تعریض شدن وچهار لاین شدن این‌ محدوده در دستور کار قرار گرفت ، و شهرداری اقدام به عملیات اجرایی آن خواهد کرد.
وی گفت: با توجه به همکاری کم دستگاه زیر ربط شهرداری با تلاش بسیار این طرح را تا قبل پایان اردبیهشت انجام خواهد داد.
شهردار دوگنبدان خاطر نشان کرد: در این طرح دو باند بیشتر میشود که هم قرینه با بلوار پانصد سمت راست تا فلکه الله خو اهد بود و فاز اول تا جلوی فرمانداری می باشد که تا پایان اردبهشت ماه اجرا خواهد شد.

لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران 9 لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران 10 لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران 11 لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران 12 لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران 13 لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران 14 لکه گیری کامل سطح شهر ،معابر و بلوارهای اصلی شهرستان گچساران 15

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi