سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

۴۰۰ خانوار شهرستان دنا تسهیلات بلاعوض اسکان موقت دریافت کردند

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۰۰ خانواری که خانه های آنان براثر زلزله ۵.۶ریشتری شهرستان دنا به طور کامل تخریب شده بود تسهیلات بلاعوض اسکان موقت دریافت کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58017
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

کرونا :

۴۰۰ خانوار شهرستان دنا تسهیلات بلاعوض اسکان موقت دریافت کردند

محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز با اشاره به اینکه این تسهیلات با هدف تامین سرپناه تا زمان تکمیل عملیات بازسازی خانه های تخریب شده بر اثر زلزله پرداخت شده اظهار داشت:به هر یک از این خانواده ها ۱۰ میلیون تومان  تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

وی بیان  کرد: همچنین یکهزار پرونده برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله شهرستان دنا تشکیل شده و کار بازسازی خانه ها آغاز شده است.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در زمان حاضر ۵۰ واحد مسکونی تخریب شده بر اثر زلزله شهرستان دنا در حال احداث است.

محمدی عنوان کرد: هم  اکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در شهرستان دنا مشغول آواربرداری است و براساس برنامه ریزی انجام شده تعداد تجهیزات آواربرداری تا پایان هفته جاری افزایش می یابد.

وی تاکید کرد:در این مدت همچنین چهار هزار و ۸۰۰ تخته چادر و ۹ تن پوشش نایلونی برای اسکان اضطراری در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.

وی ابراز داشت:کارگروه های مختلفی متشکل از  مسئولان در روزهای اخیر برای بررسی وضعیت زلزله زدگان به روستاهای بخش مرکزی و پاتاوه از توابع شهرستان دنا سفر کرده اند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

زمین لرزه سی سخت خسارت جانی نداشت اما ۶۳ نفر مصدوم شد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi