جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله زده در شهرستان دنا تمدید شد

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ اعزام همه مشمولان یکم اسفند شهرستان دنا و محدوده آن که در اثر زلزله دچار آسیب شدند، یک دوره تمدید می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57870
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله زده در شهرستان دنا تمدید شد

سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: مشمولان مناطق زلزله زده  که به دلیل نیاز به حضور و همراهی با خانواده ها، امکان اعزام به خدمت برایشان فراهم نشد با مساعدت هیات رئیسه محترم نیروی انتظامی مقرر شد به آن‌ها یک مهلت ۲ ماهه داده شود.

وی افزود: مشمولانی که در حوزه شهرستان دنا موفق به اعزام به خدمت سربازی نشدند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ می‌توانند فرم توجیهی مبنی بر غیبت شان را را تکمیل کنند تا از این امتیاز استفاده برخوردار شوند.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از وقوع این زمین‌لرزه با تمهیدات ویژه امنیت کامل را در شهر سی سخت برقرار و نیروهای کمکی خود را به مناطق زلزله زده اعزام کردیم.

وی با دعوت از مردم به رعایت خونسردی، افزود: پلیس در کنار دیگر ارگانهای امدادرسان با آمادگی صددرصد در حال خدمت رسانی به مردم است.

سردار مصطفایی به اعمال محدودیت‌های پلیس برای ورود افراد غیر مجاز به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس از تردد افراد غیرمجاز که حضور آنها در این مناطق توجیهی ندارد جلوگیری می‌کند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi