جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیریت پیشگیری از ویروس کرونا در سی سخت خوب است

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس اورژانس کشور گفت: یکی از نگرانی ها در شهر زلزله زده سی سخت؛ مرکز شهرستان دنا، احتمال شیوع ویروس کرونا بود که دانشگاه علوم پزشکی در بحث مدیریت پیشگیری  از شیوع ویروس کرونا تاکنون خوب عمل کرده است .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57796
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

کرونا :

مدیریت پیشگیری از ویروس کرونا در  سی سخت خوب است

پیرحسین کولیوند که برای بازدید از خسارات  ناشی از زلزله سی سخت به این شهر آمده، روز سه شنبه  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز افزود:در بازدیدها اقلام بهداشتی و محافظتی که بین مردم توزیع شده کاملا مشهود است که این نشان می دهد این مساله دغدغه مسئولان بهداشتی استان است.

وی درباره خدمات اورژانس در نبود بیمارستان گفت: کهگیلویه و بویراحمد اورژانس هوایی بسیار فعال و آمبولانس های خوبی دارد و در شب زمین لرز ه مصدومان بلافاصله تحت مداوا قرار گرفتند  و تنها سه مورد نیاز به جراحی داشتند که مرخص شدند

کولیوند ادامه داد:به  رغم اینکه خود همکاران خانه های بهداشت و مراکز درمانی خانه هایشان  در زمین لرزه آسیب دیده است اما عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند.

در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری در چهارشنبه شب ۲۹ بهمن در سی سخت مرکز شهرستان دنا به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی و از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

میزان خسارت زلزله به واحد های تعمیری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و بر اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیتشی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت وارد شده است.

مسئول هستیم ما وکیل الدوله نیستیم
دنبال کنید

۶۴ نفر در این زلزله دچار مصدومیت شدند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi