جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اردوغان: آمریکا در کنار تروریسم و تروریست‌ها قرار دارد

رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: آمریکایی‌ها دغدغه‌ نجات پناهجویان را ندارند. دغدغه آن‌ها چیز دیگری است. در کنار تروریسم و تروریست‌ها قرار دارند. به گزارش کرونا آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: (در مورد پناهجویان) انسانیت نه تنها در مدیترانه، بلکه در اژه و مریچ نیز رفوزه شد. آمریکا دغدغه‌ نجات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57767
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱:۰۹

کرونا :

اردوغان: آمریکا در کنار تروریسم و تروریست‌ها قرار دارد

رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: آمریکایی‌ها دغدغه‌ نجات پناهجویان را ندارند. دغدغه آن‌ها چیز دیگری است. در کنار تروریسم و تروریست‌ها قرار دارند.

به گزارش کرونا آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: (در مورد پناهجویان) انسانیت نه تنها در مدیترانه، بلکه در اژه و مریچ نیز رفوزه شد. آمریکا دغدغه‌ نجات پناهجویان را ندارد. دغدغه آن‌ها چیز دیگری است. در کنار تروریسم و تروریست‌ها قرار دارند.

او اظهار کرد: کسانی که با پذیرش چند صد پناهجو از آن‌ها استفاده ابزاری می‌کنند، در برابر این بحران مرتبط با زندگی انسان‌ها مسؤولیت قبول نمی‌کنند. کشورهایی که از لحاظ مادی چندین برابر ما امکانات دارند، پناهجویان را به اردوگاه‌ها محکوم کردند، اما ما نان خود را تقسیم می‌کنیم.

اردوغان افزود: تا زمانی که دوستان متناسب با رفاقتشان عمل کنند، دلمان را به روی آن‌ها می‌گشاییم. اما در غیر این صورت، به اقداماتی که تاکنون انجام داده‌ایم، ادامه می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: رویدادهای سوریه به ما نشان داد که مرتفع کردن دیوارهای مرزی، کشیدن سیم‌های خاردار و غرق کردن قایق‌های بادی چاره‌ حل این مساله نخواهد بود.

به گفته اردوغان، حمایت از فرار مغزهای کشورهای کم توسعه که با امکانات اندکی آن‌ها را پرورش داده و عدم اجازه به این کشورها در صورت لزوم برای استفاده از این افراد، اخلاقی نیست.

اردوغان تصریح کرد: همانگونه که در زمینه انهدام لانه‌های تروریستی به کسی توجه نکردیم، در صورت ادامه حملات، از لحاظ انجام اقدامات لازم در منطقه خودداری نخواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi