شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکدل:شفافم،شفاف باشید / جاعلین فهرست خودساخته منتظر قضاوت قانون باشند

پاکدل: مشخصات فهرست را تکمیل کنید./شفافم،شفاف باشید./متواضعانه پاسخگوی مردمم./جاعلین فهرست خودساخته منتظر قضاوت قانون باشند. جناب آقای عکاشه ادمین محترم پیج زاگرونا با سلام، پس از تقاضای بنده برای اعلام لیست جذب مورد ادعایتان، لطف کردید و لیستی را فرستادید‌. سخت متعجبم که چگونه بعضی ها خصوصا مدعیان اهلیت رسانه در خصوص لیست های چند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57436
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱:۴۷

کرونا :

پاکدل:شفافم،شفاف باشید / جاعلین فهرست خودساخته منتظر قضاوت قانون باشند

پاکدل: مشخصات فهرست را تکمیل کنید./شفافم،شفاف باشید./متواضعانه پاسخگوی مردمم./جاعلین فهرست خودساخته منتظر قضاوت قانون باشند.
جناب آقای عکاشه ادمین محترم پیج زاگرونا
با سلام، پس از تقاضای بنده برای اعلام لیست جذب مورد ادعایتان، لطف کردید و لیستی را فرستادید‌. سخت متعجبم که چگونه بعضی ها خصوصا مدعیان اهلیت رسانه در خصوص لیست های چند صد نفره با مشخصات کامل و محل جذب که به عنوان مصداق تبعیض و بی عدالتی در طول هشت سال گذشته منتشر گردیدند، درخواست پاسخگویی و شفافیت نکردند ولی اکنون در مورد لیست خود ساخته ای که فاقد مشخصات و اطلاعات کافی و از همه مهمتر تاریخ جذب می باشد، به دنبال پاسخگویی هستند.
اما از آنجایی که میدانیم در خصوص شفافیت و پاسخگویی فاصله بنده با مسببین ‌۸ سال سیاه گذشته، به قول معروف زمین تا آسمان است و علی رِغم اینکه قبلا شفاف سازی واگذاری خودروها و همچنین جذب نیرو بطور مشروح و با بیست و سه صفحه سند انجام گرفته است و از طرفی مسببین ۸ سال تباهی کلیه اسناد، گزارشات، توهمات و خیالات خود را به سازمان های بازرسی و قضایی منعکس کردند و در نهایت با کمال افتخار بر عملکرد بنده صحه گذاشته شد و دو مدیر عامل دوران بدبختی نفت گچساران هر کدام به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند، باز هم با کمال تواضع آماده شفافیت و پاسخگویی هستم، فقط لطفا لیست را با مشخصات کامل افراد، تاریخ جذب براساس لیست بیمه (چون بنده از تاریخ ۸۹/۲/۲۲ تا ۹۲/۲/۷ باید پاسخگو باشم) و نیز با نام و امضاء فرد تهیه کننده، ارائه شود تا هم‌ پاسخگو باشم و هم حق شکایت و ادعای شرف و پیگیری برای اینجانب و نامبردگان لیست میسر و محفوظ باشد.

در جمع فرهنگیان و مدیران مدارس شهرستان بهمئی
دنبال کنید

در دو مورد که مشخص هستند، یکی آقای مهران اصلی نیا که پسر خاله بنده عنوان شده است، اولا نه تنها پسر خاله بنده نیست، بلکه تا چندین پشت نسبتی با بنده ندارد، ثانیا حداقل ۹ سال قبل از مدیر عاملی بنده مشغول به کار شده است و دیگری با کمال تاسف نام بردن از مرحومه مادر بنده می باشد که از همین جا اعلام میکنم چنانچه به اندازه یک سر سوزن سابقه ای با یک برگ سند در خصوص این ادعای دروغین ارائه شود، علاوه بر این موارد، تمام رانتها، فسادها، اتهامات دیگران را که حاضر به پاسخگویی نیستند را می پذیرم.

چنانچه تهیه کننده این لیست دروغین را با مشخصات کامل اعلام نشود ناچارم از جنابعالی و سایر کسانی که نسبت به انتشار آن و ایجاد ذهنیت اقدام نمایند، طرح دعوی نمایم.

غلامرضا پاکدل
۹۹/۱۱/۲۶

#گچساران #عصر_گچساران #زاگرونا #عکاشه

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi