پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین‌های دنا جمع آوری شد / کشف روغن‌های احتکار شده در گچساران

کرونا ؛کشف چوب قاچاق، تریاک در محور یاسوج – اصفهان، کشف روغن‌های ابتکار و بیت کوین‌های قاچاق خبرهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد در این هفته بود. کشف ۲ تن چوب قاچاق در چرام   فرمانده انتظامی شهرستان چرام از کشف ۲ تن چوب قاچاق در محور باشت به چرام خبر داد.  به گزارش کرونا به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56806
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

کرونا :

بیت کوین‌های دنا جمع آوری شد / کشف روغن‌های احتکار شده در گچساران
کرونا ؛کشف چوب قاچاق، تریاک در محور یاسوج – اصفهان، کشف روغن‌های ابتکار و بیت کوین‌های قاچاق خبرهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد در این هفته بود.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در چرام
 
فرمانده انتظامی شهرستان چرام از کشف ۲ تن چوب قاچاق در محور باشت به چرام خبر داد.
 به گزارش کرونا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  فرهاد رحیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری مرکزی شهرستان چرام در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور باشت به چرام ایست و بازرسی دایر کردند.
 وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱ دستگاه خودروی نیسان حامل چوب قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 رحیمی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن چوب قاچاق و یک دستگاه اره برقی کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان چرام در پایان خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 کشف بیش از ۱۹ کیلو تریاک در دنا
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۹ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک در محور یاسوج – اصفهان خبر داد.
سرهنگ ً ایرج بختیاری ً در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعامل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی لیفان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 دستگیری شکارچی غیر مجاز در گچساران
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۱ نفر شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ ً سید محمد موسوی ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک نفر شکارچی غیرمجاز پرندگان مشکوک شدند و آن را دستگیر کردند.
 وی افزود: مأموران از متهم دستگیر شده ۱ عدد پرنده تیهو، ۱ قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی غیرمجاز، ۲۲ عدد فشنگ و ۱ دستگاه خودرو سمند کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 گفتگوی تلفنی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با مردم در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷)
 فرمانده انتظامی استان به همراه معاونان و سایر پلیس‌های تخصصی ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی به صورت تلفنی با مردم گفت و گو و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.
 در این اطلاعیه آمده است، جلسه گفتگوی تلفنی مردم با سرتیپ دوم ستاد ً کیقباد مصطفایی ً فرمانده انتظامی استان، روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۶ ساعت ۹: ۳۰ الی ۱۱: ۳۰ در دفتر نظارت همگانی واقع در بلوار امام خمینی (ره) علیه نبش گلستان ۱۱ برگزار می‌شود.
 گفتنی است، شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل کنند تا مسائل، مشکلات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تقدیر و یا شکایت خود از عملکرد کارکنان را با فرمانده انتظامی استان در میان بگذارند.
کشف روغن‌های احتکار شده در گچساران
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۵۰ کارتن روغن مایع احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ً سید محمد موسوی ً در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان گچساران در راستای مبارزه با احتکار کالاهای ضروری و معیشتی مردم و در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار روغن‌مایع در انباری در یکی از محلات این شهرستان موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران با انجام گشت زنی‌های هدفمند در حوزه استحفاظی موفق به کشف یک انبار شده و در بازرسی از آن تعداد ۱۵۰ کارتن روغن مایع کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، …
بیت کوین‌های دنا جمع آوری شد
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۸ دستگاه بیت کوین قاچاق در شهرستان دنا خبر داد.
  سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از روستاهای شهرستان دنا موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران آن فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و تعامل با نماینده حقوقی برق شهرستان به محل اعزام و در بازرسی از آنجا ۷۸ دستگاه بیت کوین قاچاق کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

رئیس سازمان عشایر کشور: ۷۰ هزار سرپناه در مناطق عشایری ساخته می‌شود
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi