جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

محمد ایمانی

ساندیس خورها و پایان بد روحانی

فریب خورده کسی است که بخواهد روی دیوار افراطیون مدعی اصلاحات یادگاری بنویسد. تا بتوانند به حساب او، از مناصب و بیت المال کام جویی می کنند، وقتی هم خرشان از پل گذشت، با یک تیپا دور می اندازند و همه خسارت ها و خیانت ها را پای او می نویسند. ♦️تیر ماه ۹۲ «عابد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56735
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

کرونا :

محمد ایمانی

ساندیس خورها و پایان بد روحانی

فریب خورده کسی است که بخواهد روی دیوار افراطیون مدعی اصلاحات یادگاری بنویسد. تا بتوانند به حساب او، از مناصب و بیت المال کام جویی می کنند، وقتی هم خرشان از پل گذشت، با یک تیپا دور می اندازند و همه خسارت ها و خیانت ها را پای او می نویسند.

♦️تیر ماه ۹۲ «عابد توانچه» عضو سابق دفتر تحکیم و انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر، درباره نسبت روحانی و اصلاح طلبان گفته بود: «اصلاح‌ طلبان، نگاه ابزاری دوگانه به روحانی دارند. از یک طرف او را پس می‌‌زنند تا هزینه‌ای پرداخت نکنند. از طرف دیگر تأیید می‌کنند… آنها به روحانی مثل ساندیسی نگاه می‌‌کنند که تا زمانی که آخرین قطره ممکن در او را میک نزنند، لوله ساندیس را از آن بیرون نخواهند کشید. وقتی مطمئن شوند دیگر نمی‌‌توانند از روحانی استفاده‌‌ای کنند، همان کاری را که با هاشمی کردند با او می‌کنند… اصلاح‌طلبان می‌خواهند نهایت استفاده را بکنند اما جوابگوی کارنامه او نباشند.»

🔹افراطیون مدعی اصلاحات، پس از انتخابات سال ۹۲ گفتند دولت روحانی، رحم اجاره ای ماست. و سال ۹۶ گفتند ما اصلاح طلبان تضمین وعده های روحانی هستیم. نه عارف در سال ۹۲ و نه جهانگیری در سال ۹۶، بیش از ۸ تا ۱۰ درصد رای نداشتند که بخواهند به واسطه حمایت از آن دو، در انتخابات پیروز شوند.

♦️اما حالا همان ها می گویند “موضوع کاندیدای اجاره ای، توهین به اصلاحات است”! مفهوم این جمله آقای عارف که تا همین اواخر رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان بوده، این می شود که آقای روحانی در هفت سال سپری شده، مایه وهن و توهین بوده است!

بازدارندگی دفاعی با کاهش بودجه تحقیقاتی نمی‌خواند!
دنبال کنید

🔹طبعا اولین شاکی و طلبکار از مدعیان اصلاح طلبی باید ملت و نظام باشند که چنین توهینی را به مدت هشت سال بزک و تحمیل کرده اند.

نویسنده:محمد ایمانی

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi