جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مسابقات موتور کراس، قانون یا بی قانونی!! / لزوم ورود دستگاه قضایی و امنیتی به این رویداد

رویدادی که این روزها چه با هدف سیاسی و چه بدون هدف سیاسی تشنج بسیار زیادی را دامن گیر شهرستان گچساران کرد و باعث شد تا اعتبار قانون در چشم عموم خدشه دار شود نیازمند ورود دستگاه قضا است. اصل خبر؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس فریدون عبدالخانی،رئیس ورزش و جوانان گچساران در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56703
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

کرونا :

مسابقات موتور کراس، قانون یا بی قانونی!! / لزوم ورود دستگاه قضایی و امنیتی به این رویداد

رویدادی که این روزها چه با هدف سیاسی و چه بدون هدف سیاسی تشنج بسیار زیادی را دامن گیر شهرستان گچساران کرد و باعث شد تا اعتبار قانون در چشم عموم خدشه دار شود نیازمند ورود دستگاه قضا است.

اصل خبر؛

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس فریدون عبدالخانی،رئیس ورزش و جوانان گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص لغو مسابقه موتور سواری در این شهرستان گفت:روال کار براین اصل است که هر هیاتی که می خواهد مسابقه ای را برگزار کند و  تبلیغات و اقداماتی در این زمینه نیز انجام دهد، بایستی با اداره ورزش و جوانان هماهنگی ها و کسب مجوزات لازم نیز صورت بگیرد.

وی افزود:به هرحال تبلیغات چنین مسابقه ای نیز در فضای مجازی نیز منتشر شد، متولیان امر  مسابقه در اداره ورزش و جوانان هم حضور یافتند و بر طبق روال کار همیشگی ما مکاتباتی برای صدور مجوزات هم انجام گرفت با این علم که فرمانداری(ستاد مقابله با کرونا) کما فی سابق همکاری لازم را برای اجرای مسابقات ورزشی داشته باشند.

عبدالخانی در ادامه تصریح کرد:حتی به متولیان امر بهداشت شهرستان هم مکاتباتی در جهت انجام اصول و رعایت پروتکل های بهداشتی این مسابقه  هم صورت گرفت،بنابراین در ادامه کار با توجه به تصمیمات فرمانداری و ستاد مقابله با کرونا، با برگزاری چنین مسابقه ای موافقت نشد.

رئیس ورزش و جوانان در ادامه گفت:با این وجود کار ورزش و جوانان مکاتبه با مسئولین شهرستان برای برگزاری مسابقات مهم ورزشی است و این امر هم طبیعی است، به هرحال این مسابقه که قرار بود عصر امروز برگزار شود با درایت نیروی انتظامی و مسئولین شهرستان کنسل و ختم به خیر شد.

بیمارستان صحرایی شهدای گمنام گچساران ۶ روز به مردم شریف و عشایرباباکلان خدمات تخصصی رایگان ارائه می نماید
دنبال کنید

وی در پایان گفت:بنابراین این نکته هم حایز اهمیت است که در راستای برگزاری مسابقات ورزشی هر نوع همکاری را با هیات های ورزشی انجام داده و خواهیم داد ، اما مهمتر از همه اینکه  ورزش و جوانان گچساران نیز تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شهرستان است.

این در حالی است که لغو این مسابقه موتور سواری بنا بر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در روزهای گذشته کلید خورده بود، اما متولیان امر برگزاری این مسابقه که به نوعی با مقاصد و اهداف سیاسی و تبلیغاتی دنبال می شد، سعی داشتند به هر بهانه ای این مسابقات را برگزار کنند!!!.

با این وجود نیز صبح امروز راه ورودی پیست موتورسواری که با تلی از خاک مسدود شده بود، توسط متولیان امر مسابقه بدون توجه به تذکرات و  تاکید برعدم برگزاری این مسابقه نیز بازگشایی می شود؟! و موتور سواران در ادامه وارد پیست می شوند که به تبع نیز جمع بسیاری از علاقمندان بدون در نظر گرفتن ممنوعیت ها و شرایط کرونایی شهرستان به تماشایی این مسابقه می روند.

به هرحال متولیان امر برگزاری مسابقات تمام تلاش شان این بود که هرچند کوتاه بایستی این مسابقات برگزار شود، که در ادامه با تذکرات نیروی انتظامی و مسئولین با توجه به شرایط کرونایی شهرستان این مسابقات در ادامه راه نیز متوقف و کنسل می شود  و جمعیت نیز اقدام به ترک پیست می کنند.

انتهای پیام/

به نظر می رسد دستگاه متولی این مسابقه یا رویداد به عمد سعی کرده قانون را نادیده بگیرد و با زور به کار خود ادامه دهد ، اگر و اگر این حرکت با فهم و عقل کامل صورت گرفته باشد دستگاه قضایی می تواند ورود کند و با متولیان برخورد کند تا کسی قانون را خدشه دار نکند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi