جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 410 نفر رسید

کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۱۰ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ متاسفانه جان خود را از دست داد.  به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 410 نفر رسید
کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۱۰ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ متاسفانه جان خود را از دست داد.
 به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۵۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۵۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۷ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
  وی اظهار داشت: امروز نیز جواب ۳۸۸ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که ۲۵ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود. 
   شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 410 نفر رسید 3
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۶۴۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با همکاری خوب مردم و صورت پذیرفتن اقدامات و تمهیدات مناسب، شیب بیماری به صورت نزولی است و اگر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه انجام شود ان شاء الله شرایط پایداری برای کنترل بیماری در سطح استان بوجود می‌آید. 
وی از مردم خواست کسانی که نشانه‌های بیماری کرونا و یا هرنوع بیماری ویروسی دیگر را دارند به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه نمایند تا تست تشخیصی کرونا برای آنها انجام شود. همچنین بیمارانی که در قرنطینه می‌باشند لازم است تا پایان دوره مشخص شده از مرکز قرنطینه خارج نشوند تا بیماری در سطح جامعه منتشر نشود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi