جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمایت واقعی از ورزش گچساران! یا سیاست نخ نما شده “تاجگردون”؟

امین دهقانی ،فعال رسانه ای گچساران در مطلبی درباره انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نوشت:درحالی که کمتر از ۲۴ ساعت از تعطیلی تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران می گذرد غلامرضا تاج گردون نماینده پیشین مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54424
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

کرونا :

حمایت واقعی از ورزش گچساران! یا سیاست نخ نما شده “تاجگردون”؟

امین دهقانی ،فعال رسانه ای گچساران در مطلبی درباره انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نوشت:درحالی که کمتر از ۲۴ ساعت از تعطیلی تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران می گذرد غلامرضا تاج گردون نماینده پیشین مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار ساماندهی وضعیت ورزش نفت و گاز گچساران شده است.

این اقدام غلامرضا تاج گردون در حالی انجام می شود که ورزش نفت و گاز گچساران نزدیک به دوسال است با مشکل شدید اعتبارات مالی دست و پنجه نرم می کند و همین عامل موجب سختی های فراوان برای تیم داری باشگاه نفت و گاز گچساران شده است.

کاهش اعتبارات مالی ورزش قهرمانی نفت از سال ۹۷ تا کنون مسئله جدیدی نبوده که غلامرضا تاج گردون از آن بی خبر باشد و البته طی این سال ها هر بار مرقومه ای به وزیر نفت ارسال می شده اما تاثیر کاربردی و علاجی بر درد ورزش نفت و گاز گچساران نبوده است.

این بار هم غلامرضا تاج گردون دست به کار شده است و برای کمک به ورزش نفت و گاز گچساران نامه ای به وزیر نفت ارسال کرده است و از وی خواسته مشکلات ورزش نفت را پیگیری و برای جوانان این شهر اقدامی نماید.

حال فارغ از این مسئله که این نامه غلامرضا تاج گردون که به عقیده راقم” نوش دارو پس از مرگ سهراب” است نتیجه بگیرد یا نگیرد، و انشالله که بگیرد و نه تنها مشکلات ورزش نفت بلکه مشکلات ورزش استان حل و فصل شود. اما سوالی که اکنون مطرح است این می باشد که آقای تاج گردون شما در این دوسال گذشته که نماینده شهرستان بودید آیا صدای مسئولان ورزش نفت را نشنیده اید؟.

 آیا زمانیکه مسئولان ورزش نفت از شما خواستند پیگیر مشکل مالی باشگاه باشید و شما تنها قول همکاری میدادید و امروز ما شاهد تجمیع بدهکاری های باشگاه از سال ۹۷تا کنون هستیم که متاسفانه بخش زیادی از آسیب بودجه فصل جاری به همین خاطر بوده است، اندیشه چنین روزی را داشتید؟.

گروسی دوشنبه در تهران/احتمال حل اختلاف ایران و آژانس
دنبال کنید

سوال دیگری که از نماینده پیشین گچساران و باشت درمجلس می توان پرسید این است که سال گذشته همین زمان ها بود که با موج رسانه ای خبر از کمک ۴ میلیارد تومانی وزارت نفت به باشگاه نفت و گاز گچساران دادید آیا از سرنوشت این اعتبارمالی در زمان حضورتان در کرسی مجلس خبر داشتید ؟ آیا وزارت نفت آن را به ورزش نفت تزریق کرد؟ همانطور که میدانید این اتفاقات در سال های گذشته رخ داده و فصل جاری که هنوز آغاز نشده است.

به نظر می رسد اگر جوابی برای سوالات فوق پیدا شود شاید بتوانیم دلیل نابودی ورزش نفت و گاز گچساران را پیدا کنیم

هر چند اقدام غلامرضا تاج گردون برای نوشتن این نامه اگر جنبه تبلیغاتی و مطرح شدن برای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم را در نظر نگیریم ، باز هم نسبت به سکوت مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان قابل قبول است که حداقل در یک مرقومه ای مشکلات را خدمت وزیر محترم نفت ارسال نمود. اما کافی نیست چرا علاج ورزش نفت و گاز گچساران امروز از شعار و مرقومه فراتر رفته و فقط کار عملی می خواهد در فرصت بسیار بسیار محدود و این با چیزی که در این سال ها اتفاق افتاده دیگر فرق خواهد کرد.

امیداست هر آنچه اتفاق می افتد به صلاح ورزش گچساران و استان باشد و این بازهای سیاسی به جوانان با استعداد ورزشکار این دیار آسیبی نزند.

اما آنچه از سال های قبل تجربه داریم همواره نماینده شهرستان و مسئولان استانی به گونه ای رفتار میکردند که عامه مردم ، مدیران و مسئولان ورزش نفت حال چه موافق گروه نماینده چه مخالف آنها بودند را مقصر همه ماجرا بدانند و دراین میان عده ای تنها وظیفه اشان تخریب مدیران نفت بوده است اما باید بگوییم دیگر این سیاست نخ نما شده و همه مردم آگاه شده اند و از بازی های سیاسی و نمایش های رسانه ای خبر دارند و اینبار اگر هم تقصیری به گردن مدیران نفتی باشد بسیار بسیار کمتر از قصور نمایندگان پیشین و فعلی و مدیران استانی کهگیلویه و بویراحمد است.

سازوکار «هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان» تغییر می‌کند
دنبال کنید

اینکه یک استان با این همه ذخایر معدنی و نفتی تنها دلخوش اش ورزش نفت باشد آسیبی بزرگ است که امروز دیگر هیچ نماینده و مسئولی از گذشته تا اکنون نمی تواند پاسخگوی عملکردش نباشد.

امروز نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار اشتغال، ومحرومیت زدایی گسترش ورزش قهرمانی و حمایت از بخش خصوصی برای حضور پررنگ تر در این زمینه است که امروز جوانان یک استان معطل بودن یا نبودن ورزش نفت گاز گچساران نباشند.

به امید روزی که شاهدرونق ورزش و خصوصا ورزش قهرمانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و شرکت نفت هم تنها به وظیفه اصلی خود که تولید و صادرات نفت است بپردازد و مسئولیت اجتماعی نفت در این دیار افزایش تولید و توسعه اشتغال باشد و نه بودن یا نبودن تیم فوتبال با وجود هزاران جوان بیکار گچسارانی و کهگیلویه و بویراحمدی در منطقه و مدیران نفتی هم تمرکز خود را بر همان تولید و صادرات نفت و گاز گذاشته که جوانان این دیار به توسعه و اشتغال بیش از بودن یا نبودن تیم فوتبال نیاز دارند.

حمایت واقعی از ورزش گچساران! یا سیاست نخ نما شده "تاجگردون"؟ 3

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi