جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

داستان عجیب کارشناسی خودرو در یک نمایندگی معتبر

  گاهی اوقات حتی با وجود مراجعه به نمایندگی‌های خودرو نیز ممکن است دچار مشکل شوید. یکی از کارشناسان همراه مکانیک نقل می کرد که برای کارشناسی خودرو در محل یکی از نمایندگی‌های معتبر مراجعه کرده بود. پس از رسیدن به محل و احوال پرسی با مشتری، ایشان اظهار نمودند که می خواهند این خودرو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52825
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

کرونا :

داستان عجیب کارشناسی خودرو در یک نمایندگی معتبر

 

گاهی اوقات حتی با وجود مراجعه به نمایندگی‌های خودرو نیز ممکن است دچار مشکل شوید. یکی از کارشناسان همراه مکانیک نقل می کرد که برای کارشناسی خودرو در محل یکی از نمایندگی‌های معتبر مراجعه کرده بود. پس از رسیدن به محل و احوال پرسی با مشتری، ایشان اظهار نمودند که می خواهند این خودرو را که در حدود ۳۰۰۰ کیلومتر کارکرده است، از نمایندگی تحویل بگیرند و به همین علت درخواست #کارشناس کرده‌اند.

داستان عجیب کارشناسی خودرو در یک نمایندگی معتبر 5

“در همان لحظه کارشناس فنی شرکت سازنده به جمع ما اضافه شد و اعلام کرد که #خودرو قطعا بدون رنگ می‌باشد. من شروع به کارشناسی رنگ خودرو کردم و پس از اتمام کار، تشخیص اینجانب این بود که درب عقب سمت شاگرد تعویض بوده و رکاب و گلگیر عقب همین سمت رنگ می‌باشد. کارشناس فنی نمایندگی اعلام کرد که تمام این خودروها اینچنین هستند و قطعاً من اشتباه می کنم.

در همین لحظه چند استاد نقاش نمایندگی به ایشان اضافه شدند و همگی دلایل مختلف می آوردند تا بنده را قانع کنند که خودرو بدون رنگ است و من همچنان با دلایل تشخیص خودم را به ایشان ثابت می‌کردم اما همچنان کارشناس شرکت سازنده کتمان می‌کرد.

در هر صورت بنده برگه کارشناسی را تکمیل کرده و نقاط تعویضی و رنگ شدگی را مطابق با تشخیص خودم مشخص کردم. پس از اتمام کار، زمانی که گزارش خود را به مشتری ارائه کردم ناگهان با شادی ایشان روبه‌رو شدم به طوری که ایشان بنده را درآغوش گرفت و از من بسیار تشکر کرد. در حالی که بسیار متعجب شده بودم  ماجرای کامل را برای بنده تعریف کرد.

استاندار: به طراحی الگویی با مشاغل مشارکتی سازگار صنعت با طبیعت در استان تاکید کرد
دنبال کنید

ماجرا از این قرار بود که ایشان خودرو را برای سرویس های دوره #گارانتی به نمایندگی تحویل می‌دهند، اما در نمایندگی در هنگام جابه‌جایی، خودرو با ستون برخورد کرده و آسیب می بیند.

 

با پیگیری و پافشاری ایشان مبنی بر جبران خسارت و ضرر و زیان افت قیمت خودرو، نمایندگی به ایشان اعلام می کند که خودرو را به نحوی درست می‌کند که با خودروی بدون رنگ هیچ اختلافی نداشته باشد و تضمین می‌کند که هیچ کارشناسی نتواند تعویض و رنگ شدگی را تشخیص دهد. خریدار به ناچار قبول می کند منوط به اینکه یک کارشناس مجرب که از این موضوع اطلاع ندارد خودرو را کارشناسی نماید.

 

مشتری پس از جستجوی بسیار در بین کارشناسان، به همراه مکانیک اعتماد کرده و این وظیفه را به ما واگذار می‌کند. در نتیجه نمایندگی پس از کارشناسی قبول کرد که ضرر و زیان را به مشتری پرداخت نماید و رضایت ایشان را جلب کند.”

داستان عجیب کارشناسی خودرو در یک نمایندگی معتبر 6

این داستان نشان می دهد که اولاً نباید هیچ گاه به تضمین های نمایندگی های خودرو مبنی بر غیرقابل تشخیص بودن نقاشی و صاف کاری خودرو اعتماد نمود، هیچ صافکاری و نقاشی غیرقابل تشخیصی وجود ندارد، حتی اگر توسط نمایندگی انجام شده باشد و البته، در صورت بروز خسارت، علاوه بر جبران و تقبل هزینه های مستقیم، باید نمایندگی مربوطه متقبل هزینه های افت قیمت خودرو نیز بشود.

ثانیاً کارشناسی خودرو یک فعالیت حرفه ای و تخصصی است که با تخصص های موجود در نمایندگی های خودرو تفاوت می کند، اینکه به کارشناسی نمایندگی اعتماد کنیم، به معنای نادیده گرفتن سطح بالای دانش و #تخصص مورد نیاز است و ممکن است بعدها در مواجهه با کارشناسان حرفه ای خودرو، متوجه عیوب فراوانی در خودرو شویم.

تعامل دستگاه‌های اجرایی عامل مهم موفقیت پدافند غیرعامل در سه سال اخیر بوده است
دنبال کنید

همراه مکانیک، موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور است که با انجام بیش از ۷۰هزار کارشناسی خودرو در محل و داشتن ۱۸ نمایندگی فعال در ایران، پیشتاز شرکت‌های کارشناسی خودرو است. در تصویر زیر می‌توانید جزییات ارائه سرویس کارشناسی خودرو همراه مکانیک را ببینید. برای ثبت درخواست کارشناسی خود کافی است به صفحه hamrah-mechanic.com/car-inspection/ مراجعه کنید.

داستان عجیب کارشناسی خودرو در یک نمایندگی معتبر 7

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi