پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اعلام انزجار فعالین رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد از اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش

یَآ أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‌(آیه ۷ سوره مبارکه محمد.ص.) ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. روز جهانی قدس، یادگار تاریخ‌ساز و ارزشمند بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50565
تاریخ انتشار : جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

کرونا :

اعلام انزجار فعالین رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد از اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش

یَآ أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‌(آیه ۷ سوره مبارکه محمد.ص.)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

روز جهانی قدس، یادگار تاریخ‌ساز و ارزشمند بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که در پرتو رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و بصیرت بی‌مثال مردمی، امروز به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران و سلطه‌جویان تبدیل شده است. این اتحاد و برادری، با پشتوانه ۷۲ سال مقاومت و ایستادگی، آنچنان در روح و تن فلسطین مظلوم و جهان اسلام ریشه دوانده که می‌رود تا طومار غاصبان بی‌ریشه این خاک مقدس را در هم بپیچد.

مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام بوده و هست، اسرائیل جنایت‌کار باید بداند جهان اسلام و در صف نخست آن، ایران اسلامی در مسیر آزادی قدس شریف، مدافع حقوق حقه ملت مقاوم و همیشه ایستاده فلسطین هستند و تا نابودی صهیونیست جنایت‌کار خیزش طوفانی‌شان آرام نمی‌گیرد.

راهبرد جهان اسلام، در برابر نظام سلطه و صهیونیسم پلید، همان تفکر سردار سربلند جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است. به برکت جهاد این سرباز سرافراز ولایت، امروز تفکر مقاومت به قدرت نرم جهان اسلام در برابر جنایتکاران تبدیل شده است و دیری نمی‌پاید که نقاب از چهره نفاق برداشته و مرگ همیشگی آن رقم خواهد خورد.

امسال شیوع بیماری جهان‌گیر کرونا، فرصت برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس را از جهان اسلام گرفته است، اما این پایان کار نیست و یادآوری است بر همگان که فراموش نکنیم اسرائیل نیز همانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست است. فریاد «القدس لنا» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در گوش جهانیان می‌پیچد و این ندای حق است که اینگونه طنین‌‌انداز می‌شود: «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».

برخی افراد خواسته یا ناخواسته آب درآسیاب دشمن می ریزند/ شاخصه مهم انقلاب ایران مردمی و اسلامی بودن آن است
دنبال کنید

اصحاب رسانه‌ استان کهگیلویه و بویراحمد، امسال پرشورتر از قبل، نقش خطیر خود را در دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین ایفا خواهند کرد.

#فعالین رسانه ای در #جبهه رسانه‌ای #انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن #محکومیت #جنایات #اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش، انزجار خود از این  غده سرطانی را اعلام و هم‌وطنان روزه‌دار و آزادی‌خواهان سراسر جهان را به استماع فرمایشات مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ظهر جمعه آخرین روز ماه مبارک رمضان (ساعت ۱۲ از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) دعوت می‌کند.

اعلام انزجار فعالین رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد از اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش 3

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi