جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امین کائیدی شادگان

کلیپ چهل بعلاوه موشک ماهواره بر ایران / کلاه از سر برمی‌دارم

احتمالا برای چندمین بار و این بار بی‌اختیار، کلاه از سر یوزی رابین مدیر سابق برنامه موشکی #اسرائیل افتاد، وقتی خبر رسید #ماهواره نظامی #ایران در مدار قرار گرفته و هر ۹۰ دقیقه یک بار از فراز اسرائیل عبور می‌کند. او تیر ماه ۱۳۹۴ در جمع فعالان نظامی و افسران نیروی هوایی آمریکا گفت «ایرانی‌‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50494
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

کرونا :

امین کائیدی شادگان

کلیپ چهل بعلاوه موشک ماهواره بر ایران / کلاه از سر برمی‌دارم

احتمالا برای چندمین بار و این بار بی‌اختیار، کلاه از سر یوزی رابین مدیر سابق برنامه موشکی #اسرائیل افتاد، وقتی خبر رسید #ماهواره نظامی #ایران در مدار قرار گرفته و هر ۹۰ دقیقه یک بار از فراز اسرائیل عبور می‌کند.
او تیر ماه ۱۳۹۴ در جمع فعالان نظامی و افسران نیروی هوایی آمریکا گفت «ایرانی‌‌ها به خوبی در جریان تحولات موشکی هستند. آنها #فاتح ۱۱۰ را برای شکست سامانه‌‌های موشکی ساخته‌‌اند و به عنوان یک مهندس باید بگویم به خوبی کار کرده‌‌اند.
با افزایش دقت این موشک، آنها حالا می‌‌توانند یک بلوک شهری را نابود کنند. باورکردنی نیست: موشک‌‌های #بالستیک ایران در حجم بالا در حال تولید، ذخیره و حتی صادرات است. ایران نیازی به سلاح #هسته‌‌ای ندارد.
آنها می‌‌توانند با موشک‌های ۲۰۰۰ کیلومتری #نقطه‌زن، اسرائیل را فلج کنند. ایرانی‌‌ها نشان دادند موشک‌‌های #قیام و #قدر را انبار کرده‌اند. موشک قیام با برد ۸۰۰ کیلومتر، ارتقای موشک اسکاد سی است. آنها در اینجا هم یک مهندسی خوب را به نمایش گذاشتنند.
ایرانی‌ها از موشک #سومار رونمایی کردند که احتمالاً موتور جت آن متفاوت از نمونه روسی است. این، دستاوردی بزرگ است. من از لحاظ تکنیکی به احترام افرادی که این کار را انجام دادند، کلاه از سر برمی‌دارم. این دستاوردها در شرایط تحریم به دست آمده است».
??«نور» و «قاصد» را همرزمان سردار سلیمانی در هوافضای سپاه ساختند؛ همان‌ها که چهار ماه قبل پایگاه عین الاسد را شخم زدند و ۱۵۰ تروریست ضربه مغزی شده را روی دست پنتاگون گذاشتند.
آنها منحصر به فرد و رشک‌برانگیزند و به سرعت می‌بالند و تکثیر می‌شوند. برخی تحلیل گران آمریکایی گفته‌اند کاش ما هم در میان مدیران خود، مثل سلیمانی را داشتیم.

پذیرش درخواست بررسی مجدد پرونده ۳ محکوم به اعدام اغتشاشات آبان۹۸
دنبال کنید

 

نویسنده:امین کائیدی شادگان

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi