جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای گچساران و باشت در گچساران

امروز در گچساران ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات اسفند ۹۸ گچساران و باشت در گچساران افتتاح می‌شود. اردلان زینل‌زاده مرد عبور انتخابات گچساران و باشت عصر امروز ساعت ۱۸ ستاد انتخاباتی خود را افتتاح می‌کند او امروز خبر از یک شگفتی بزرگ در تاریخ سیاسی و انتخابات گچساران داده ستاد او در محل سه راهی نمایندگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50103
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

کرونا :

افتتاح ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای گچساران و باشت در گچساران

امروز در گچساران ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات اسفند ۹۸ گچساران و باشت در گچساران افتتاح می‌شود.

اردلان زینل‌زاده مرد عبور انتخابات گچساران و باشت عصر امروز ساعت ۱۸ ستاد انتخاباتی خود را افتتاح می‌کند او امروز خبر از یک شگفتی بزرگ در تاریخ سیاسی و انتخابات گچساران داده ستاد او در محل سه راهی نمایندگی سایپا روبروی کوچه بنیاد شهید افتتاح می‌شود.

سید قدرت‌الله حسینی هم امروز با شعار رفع تبعیض و پایان بی‌عدالتی‌ها ستاد انتخاباتی خود را افتتاح خواهد کرد محل ستاد او نرسیده به فلکه سه راهی خواهد بود او هم ساعت ۱۷ ستادش را افتتاح خواهد کرد.

غلامرضا تاج‌گردون هم ستاد انتخاباتی خود را در محل سه‌راهی با شعار سرود سوم‌ افتتاح خواهد کرد او هم ساعت ۱۷ ستاد خود را افتتاح می‌کند.

هومان عسکری پسر قشقایی‌های گچساران هم امروز ستاد انتخاباتی خود را در محل سه راهی بین کوچه ۸ و ۹ شمالی در کنار مغازه مبلمان خاورمیانه و آش فروشی اسدی افتتاح خواهد کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi