شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشییع سردار؛ معمار نابودی آمریکا در اوج اقتدار / انتقامی سخت و پشیمان کننده می‌گیریم

مردم از جای جای استان کرمان از بامداد امروز برای حضور در آئین تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمده اند تا دریای شکوه حضورشان، مرهمی بر داغ دلشان باشد و این مصیبت را به درگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و ولی فقیه تسلیت و تبریک گویند.  معمار نابودی آمریکا در اوج اقتدار  امروز بر خلاف نقشه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49764
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۹:۱۳

کرونا :

تشییع سردار؛ معمار نابودی آمریکا در اوج اقتدار / انتقامی سخت و پشیمان کننده می‌گیریم

مردم از جای جای استان کرمان از بامداد امروز برای حضور در آئین تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمده اند تا دریای شکوه حضورشان، مرهمی بر داغ دلشان باشد و این مصیبت را به درگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و ولی فقیه تسلیت و تبریک گویند.

 معمار نابودی آمریکا در اوج اقتدار 
امروز بر خلاف نقشه های از پیش تعیین شده استکبار جهانی با ریخته شدن اولین قطره خون سردار دلها به عنوان معمار نابودی آمریکا برای همیشه در اوج اقتدار باقی ماند.
سردار سلیمانی امروز بر دوش همرزمان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و کرمان در حالی به سمت آرامگاه ابدیش می رود که اقتداری بی مانند را در جهان رقم زده است.
حالا به گفته برادران همرزم سپهبد شهید سلیمانی، اکنون قاسم از هر زمان دیگری زنده تر و البته برای دشمن خطرناک تر است.

نقشه های شوم آمریکا و استکبار جهانی در دو قطبی کردن جامعه و البته ایجاد نفاق بین مردم و مسوولان در برخی ابعاد نسبتا خوب پیش می رفت که ترامپ خواست تیر خلاص را شلیک کند  اما شلیک آخرین تیر ترامپ به نقطه هدف مورد انتظار او نخورد و با شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، ملت ایران و مسلمانان آزادیخواه جهان به امتی واحده تبدیل و دست استکبار جهانی در دنیا رو شد.
حالا جامعه جهانی در حالی که سردار دلها را چه از طریق شرکت در آیین تشییع و چه از منازل خود و از طریق تلوزیون ها به منزل ابدیش رهنمون می شوند منتقم خون این بزرگ مرد هستند و این آن چیزی نبود که آمریکا انتظارش را می کشید.
 این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده

کرمانی های غیور و شهید پرور با سردادن شعارهایی چون “این همه لشکر آمده به عشق سردار آمده”، ” انتقام، انتقام” و “لبیک یا حسین”، “ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده”  از میدان آزادی و در طول خیابان شریعتی و شهید بهشتی پیکر قهرمانشان را همراهی می کنند.
مشایعت کنندکان سردار سلیمانی هم صدا ناله سر دادند” ای اهل حرم میر علمدار نیامد علمدار نیامد، سقای حسین سید و سالار نیامد”
همچنین هیات های عزاداری ها نیز در پی پیکر مطهر سردار سلیانی به عزاداری و نوحه خوانی مشغول هستند.

امام جمعه گچساران: تخطی از اقتصاد،اشتغال و تولید حرام است
دنبال کنید

 قرائت پیام رهبر انقلاب در مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان

پس از قرائت ایاتی چند از قرآن کریم، پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در آئین تشییع پیکر این شهید و همراهانش در کرمان از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قرائت شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه از حضور مردم و مسئولان در آیین تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی تقدیر کرد و ضمن عرض خیر مقدم به تمامی حضار، ادامه داد: سردار سلیمانی در رابطه با بحث تدفین وصیت جدی داشته اند که در گلزار شهدای کرمان دفن شوند و در همین راستا در این نقطه چند مکان در نظر گرفته شده و طبق وصیت ایشان و نظر خانواده ایشان در این زمینه اقدام می شود.

 سردار سلامی: انتقامی سخت و پشیمان کننده می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر سپبهد شهید سلامی با بیان اینکه عرض اخر را اول می گویم انتقام میگیریم سخت، محکم ، پشیمان‌کننده و قاطع می‌گیریم افزود: امروز در دیار کریمان شاهد طلوع دو خورشید روی زمین است.

سردار سلامی با بیان این مطلب که سردار سپهبد شهید سلیمانی در شجاعت مالک اشتر است و می رفت که عمود خیمه دشمن را برکند، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و او ابوذر بود و هست؛ وی وفاداری به ولی امر را از حضرت ابوالفضل العباس (ع) گرفته بود و سرانجام با دستانی جدا همانند مرادش ابوالفضل العباس (ع) در نزدیکی حرم حضرت عباس (ع) به شهادت رسید.

 کرمان با حضور منتقمان خون سردار دلها، کربلایی دیگر است

امروز کرمان، با حضور منتقمان خون سردار دلها، فرزند خلف این سرزمین و اسطوره مقاومت در دنیا، کربلایی دیگر است و هر فرد از کوچک و بزرگ با چشمان اشک بار آمده اند تا دین خود به این سردار سرافراز را ادا کنند.

جزییات جلسه بررسی اعتبار نامه تاجگردون ؛ از رای مخفی نمایندگان تا کافی نبودن اسناد و مدارک علیه منتخب گچساران
دنبال کنید

هیات های عزاداری نیز در میانه جمعیت در غم از دست دادن این سردار رشید اسلام در حال عزاداری هستند .

ازدحام جمعیت در کرمان موجب شده که حرکت کاروان شهدا به کندی انجام شود.

پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری پس از تشییع در عراق و شهرهای اهواز، مشهد ، تهران و قم بامداد سه شنبه وارد زادگاهش استان کرمان شد .

سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان حشد الشعبی عراق و هشت نفر دیگر در اثر حمله تروریستی نیروهای آمریکایی که به دستور رییس جمهوری آمریکا انجام شد، به شهادت رسید.

پیکر سپهبد شهید سلیمانی بعد از تشییع در شهرهای عراق بامداد یکشنبه وارد خوزستان و در اهواز با حضور پرشور مردم این استان بدرقه شد.

مردم مشهد مقدس در جوار حرم امام رضا (ع) روز یکشنبه از سرداران شهید استقبال و صحنه های کم‌نظیری را در ابراز ارادت به سردار سلیمانی خلق کردند.

صبح دوشنبه بعد از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، پیکر این شهید سرافراز با حضور میلیون‌ها عزادار تهرانی تشییع و پس از آن به قم و برای خاکسپاری به کرمان منتقل شد.

پیکر سردار شهید سلیمانی امروز (سه شنبه) با حضور پرشور مردم در زادگاهش تشییع و در گلزار شهدای شهر کرمان جایی که وصیت کرده بود، به خاک سپرده می‌شود.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک در شهرستان رابر استان کرمان در خانواده‌ای مذهبی متولد شد.

سردار سلیمانی ابتدای جنگ تحمیلی با شماری از نیروهای کرمان، تیپ زرهی را تشکیل داد و سپس به لشکر ۴۱ ثارالله تبدیل شد. او از آغاز تشکیل این لشکر تا انتصاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi