شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه‌ای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی

بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است: روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد “یوم الله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49697
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

کرونا :

بیانیه‌ای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی

بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد “یوم الله ۹ دی ماه” سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل(رحمه الله علیه) و تجلی‌گاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)  و صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملت بزرگ  ایران اسلامی در چهل سال اخیر برای غلبه بر توطئه‌ها و طراحی‌های شوم جبهه دشمن و چالش‌ها و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش‌روندگی میهن اسلامی به شمار می‌رود.

در بیانیه بسیج رسانه تاکید شده است: ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.

این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود واعتقادات و آرمانهای امام و رهبری دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت و بی بصیرت شود.

باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند. تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است؛ پس اگر فتنه ۸۸ مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

آقایان من مدیر کل هستم با کفشهایی پاره !
دنبال کنید

ما جامعه رسانه‌ای و فعالان مطبوعاتی و خبرگزاری‌های عضو سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب، حماسه ۹ دی را تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب دانسته و با افتخار اعلام می‌داریم: احیاء فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین(ع) و پشتیبانی از آرمان‌های حضرت امام(ره) و رهبری مولفه‌های ماندگاری این انقلاب است تا بتواند به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی( عج) برسد.

در پایان تاکید شده است: ما اصحاب رسانه معتقدیم که حضور مردمی هوشمند در ۹ دی ۸۸ و تولد دهه بصیرت، این حماسه ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد و ما اهالی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اعلام می‌داریم که امسال هم باشکوه‌تر از سال‌های قبل در روز ۹ دی حضور خواهیم یافت و نیز با پوشش و بازتاب حضور حماسی مردم استان در این روز بزرگ، لبیک گوی فرمانده کل قوا هستیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi