جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکریم از خانواده شهدا یک تکلیف است

گروه استان ها ـ کهگیلویه و بویراحمد ـ فرمانده انتظامی استان سردار مهدی انصاری در دیدار با خانواده شهید ” فتح اله صادقی و افراسیاب وندا” گفت: تکریم از خانواده شهداء بر ما واجب و یک تکلیف است. سردار مهدی انصاری “به همراه جمعی دیگر از مسئولان انتظامی، در راستای ارج نهادن به خانواده‌های معزز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49651
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۱۶

کرونا :

تکریم از خانواده شهدا یک تکلیف است

گروه استان ها ـ کهگیلویه و بویراحمد ـ فرمانده انتظامی استان سردار مهدی انصاری در دیدار با خانواده شهید ” فتح اله صادقی و افراسیاب وندا” گفت: تکریم از خانواده شهداء بر ما واجب و یک تکلیف است.

سردار مهدی انصاری “به همراه جمعی دیگر از مسئولان انتظامی، در راستای ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهداء از خانواده شهدای والا مقام” وندا و صادقی ” در شهرستان گچساران دیدار و از آنها دلجویی کردند.

وی در این دیدار با اشاره به این که خانواده معظم شهداء از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار هستند، از صبر و استقامت آنان قدردانی کرد و گفت:ما هرچه داریم از وجود و خون پاک شهداء است .

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت:تکریم از خانواده شهداء بر ما واجب و یک تکلیف است زیرا ما هر چه داریم از ایثارگری های شهدای عزیز ،جانبازان و آزادگان و همچنین صبوری و شکیبایی خانواده معزز آنها است .

این مقام انتظامی خانواده های شهدا را مظهر صبر،استقامت و شکیبایی دانست و افزود:وجود پربرکت خانواده های شهداء جرأت تعرض به ایران اسلامی را از دشمنان سلب کرده و آنان را در برابر اقتدار، ولایت پذیری و دین مداری ملت ایران به زانو درآورده است.

گفتنی است؛در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از این خانواده های معظم تجلیل بعمل آمد

تکریم از خانواده شهدا یک تکلیف است 3

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi