جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در یاسوج برگزار می شود

  این رویداد #تخصصی با رویکرد #تولید محتواهای #دیجیتال در محورهای ساخت انیمیشن، بازی ویژه #پلتفرم #اندروید و همچنین نرم افزار ویژه پلتفرم اندروید از دوم الی چهارم آذرماه در حسینیه #عاشقان ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد. اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال از ۲ الی ۴ آذرماه در #یاسوج برگزار می‌شود. این رویداد تخصصی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

کرونا :

اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در یاسوج برگزار می شود

 

این رویداد #تخصصی با رویکرد #تولید محتواهای #دیجیتال در محورهای ساخت انیمیشن، بازی ویژه #پلتفرم #اندروید و همچنین نرم افزار ویژه پلتفرم اندروید از دوم الی چهارم آذرماه در حسینیه #عاشقان ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد.

اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال از ۲ الی ۴ آذرماه در #یاسوج برگزار می‌شود.

این رویداد تخصصی با رویکرد تولید محتواهای دیجیتال در محورهای ساخت انیمیشن، بازی ویژه پلتفرم اندروید و همچنین نرم افزار ویژه پلتفرم اندروید از دوم الی چهارم آذرماه در حسینیه عاشقان #ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد.

گفتنی است بخش پویا نمایی شامل «موشن #گرافیک، #کمیک موشن، کات اوت و استاپ #موشن» اعلام شده است.

کلیه علاقه مندان حضور در این رویداد باید تمامی تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی را باید با خود همراه داشته باشند تا در این #رزمایش ۴۸ ساعته فرهنگی و علمی به تولید محصولات رقابتی خود بپردازند.

تیم‌های برتر این رویداد علاوه بر دریافت جوایز ارزنده و نفیس، در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای بسیج که در اواسط زمستان سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

این رویداد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، شبکه استانی دنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و شرکت مخابرات برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۳۹۶۸۸۹۸۴، ۰۹۱۷۵۴۲۴۸۵۸ و یا ۰۷۴۳۳۲۲۶۰۳۷ تماس حاصل کنند و یا اینکه از طریق آدرس startup_kb@ در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi