جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدعلی پیرسبزی را به عنوان #مدیرکل #فرهنگ و #ارشاد اسلامی استان #کهگیلویه و #بویراحمد منصوب کرد. به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدعلی #پیرسبزی آمده است: «نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49491
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

کرونا :

محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدعلی پیرسبزی را به عنوان #مدیرکل #فرهنگ و #ارشاد اسلامی استان #کهگیلویه و #بویراحمد منصوب کرد.

به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدعلی #پیرسبزی آمده است:

«نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم هنردوست و هنرور استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر فضائل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.»

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi