جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم / ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شد

سرلشکر باقری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج گفت: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود. #رئیس #ستاد نیروهای #مسلح افزود: امروز #جمهوری #اسلامی ایران همانطور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده در حوزه جنگ نرم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49479
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۲۸

کرونا :

به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم / ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شد

سرلشکر باقری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج گفت: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود.

#رئیس #ستاد نیروهای #مسلح افزود: امروز #جمهوری #اسلامی ایران همانطور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده در حوزه جنگ نرم نیز دستاوردهای بزرگی داشته که مهمترین آنها بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در ظلم ستیزی و #ایستادگی در برابر #زورگویان جهان و همچنین افشای چهره واقعی #استکبارگران و به خصوص #آمریکا است.

وی اظهار داشت: آمریکا همانطور که بر حسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های #نظامی خود در جهان است، درحقیقت پایگاه‌های فکری خود را هم در میان مردم جهان یکی یکی از دست می‌دهد.

باقری تصریح کرد: امثال شهید #طهرانی #مقدم در فضای #جنگ نرم نیز حضور دارند و همانطور که این شهید با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرتهای برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نیز #مدافعان اندیشه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان باعث #افشای چهره واقعی آمریکا و همراهانش شده و #فروپاشی هژمونی آمریکا را سرعت بخشیده‌اند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi