جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزئیات اولیه از شکار سرشبکه جنگ روانی ضدانقلاب توسط سپاه / نکته اعترافات

جزئیات اولیه از شکار سرشبکه جنگ روانی ضدانقلاب توسط سپاه مسئول طراحی و اجرای عملیات اخیر در #سازمان #اطلاعات #سپاه: 🔹مهمترین ویژگی این عملیات،معماری دقیق و چند لایه اطلاعاتی است که طی آن و با استفاده از روشهای نرم اطلاعاتی، سوژه مورد نظر از مجموعه سپرهای حفاظتی که از سوی سرویسهای جاسوسی بیگانه برای او

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49383
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

کرونا :

جزئیات اولیه از شکار سرشبکه جنگ روانی ضدانقلاب توسط سپاه / نکته اعترافات

جزئیات اولیه از شکار سرشبکه جنگ روانی ضدانقلاب توسط سپاه

مسئول طراحی و اجرای عملیات اخیر در #سازمان #اطلاعات #سپاه:
🔹مهمترین ویژگی این عملیات،معماری دقیق و چند لایه اطلاعاتی است که طی آن و با استفاده از روشهای نرم اطلاعاتی، سوژه مورد نظر از مجموعه سپرهای حفاظتی که از سوی سرویسهای جاسوسی بیگانه برای او فراهم شده بود جدا شد و وارد تور سازمان اطلاعات سپاه گردید.

🔹صرف دستگیری یک فرد که با پوشش کار رسانه ای در حال دروغ پراکنی علیه نظام بود ،نمی تواند هدف اصلی طراحی و اجرای این عملیات پرمخاطره باشد.

🔹روح الله زم،کانون تلاقی و تبادل پیام در شبکه تغذیه و پشتیبانی جریان آمد نیوز در داخل و خارج کشور بود و در اختیار گرفتن وی می تواند شناسایی و انهدام مجموعه این شبکه را بدنبال داشته باشد.

🔹در جریان این عملیات ،شبکه پیچیده ای که برای جنگ ادراکی علیه جمهوری اسلامی طراحی شده بود با مجموعه ساختارها و بسترهای ارتباطی و اطلاعاتی آن در داخل و خارج از کشور مورد ضربه قرار گرفت که ابعاد و دستاوردهای آن به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مطالب بالا را خواندید اما چیزی که از دید ما قابل اهمیت است این است که:

اعترافات #زم هر چه که هست آنقدر مهم است که دروغ و #راست آنها کاملا بررسی شود و راست بودن آنها به اثبات رسانده شود  و یا #دروغ آنها ثابت شود زیرا با یک دروغ زم می توان تعداد زیادی از #انقلابیون را نابود کرد و با راستش می توان ریشه نفوذ و فتنه گران را در کشور خشکاند و درسی به آمریکا و امثالهم داد که #تاریخ فراموش نکند.

کاهش تنش آبی استان ایلام در اولویت سپاه قرار دارد
دنبال کنید

در اوایل انقلاب نفوذ #نفوذگران را دیدیم و ضرباتی را که به انقلاب زدند تجربه کردیم و حالا وقت آن رسیده #ریشه این نفوذگران را خشکاند.

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi