جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عزت من،عزت مخالف / پست و مقام،تاجگردون /شهروند،ظاهر زیبا

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در جشن بازآفرینی شهری در محله سادات گچساران که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد، گفت:مردم عزیز این گوشه از محله سادات بیانگر یک نشانه است برای آینده و نیز می دانم که در پشت این ظاهر زیبا هنوز کار زیاد وجود دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48651
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۲

کرونا :

عزت من،عزت مخالف / پست و مقام،تاجگردون /شهروند،ظاهر زیبا

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در جشن بازآفرینی شهری در محله سادات گچساران که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد، گفت:مردم عزیز این گوشه از محله سادات بیانگر یک نشانه است برای آینده و نیز می دانم که در پشت این ظاهر زیبا هنوز کار زیاد وجود دارد.

عزت من،عزت مخالف / پست و مقام،تاجگردون /شهروند،ظاهر زیبا 5

زندگی خوب تاجگردون

وی افزود: می دانیم که ادامه این مسیر باید به افق برود و می دانیم که رادک را باید به سادات و پربالی و کیامرثی و لبنان متصل کنیم و این شهر همه جایش شهر است و شهروند درجه یک و دو هم ندارد ، همه باید با هم زندگی کنیم و زندگی خوب را همه برای هم ورق بزنیم.

حس عجیب تاجگردون

تاجگردون اظهار کرد: امروز می دانم که در تلاطم زندگی سخت تک تک شماها و ملت عزیز ایران، یک حسی وجود دارد که باید مردم ایران را یکصدا و در کنار هم نگه دارد ،همان حسی که باید احساس کنیم که همه ایرانی هستیم و باید مقاومت کنیم .

 نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: باید بگوییم که زیر بار ظلم و زور نخواهیم رفت و در کنار هم سختی ها را تحمل می کنیم و اما به آینده امیدواریم و به جلو می رویم و باید همه تلاش کنیم که نگذاریم وحدت نهفته در وجود مردم سست شود و نگذاریم آنچه که بین ما بود، رخوت حاکم شد.

سختی ها را کنار می گذاریم

وی در ادامه افزود:دشمنان ما از غرب تا به شرق بدانند ملت ایران فرقی نمی کند که لر ، ترک ،بلوچ،عرب،کرد و عجم و همه و همه پای ایران ایستاده اند و البته این سختی ها را هم که این روزها خیلی هم سختر شده با توکل به خداوند و عزت ایران انشاءلله کنار خواهیم گذاشت و کشوری آباد خواهیم داشت.

انگیزه تاجگردون

تاجگردون بیان کرد:امروز پروژه ای را در این محله افتتاح می کنیم،همان  پروژه ای که همه با هم ساختیم و آنکسی که این پروژه را ساخت همان دل مردم بود نه تاجگردون و تاجگردون ها ، همت مردم و دعای خیرتان و انگیزه ای بود که به من ، امثال من ،مدیران جوان و خوب شهرمان داد.

به زندگی بد عادت کرده ایم

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:دوستان عزیز در گذشته ما یک حرف زدیم و پای حرفمان هم ایستاده ایم ، خدمت را تعطیل نمی کنیم و این خدمت ابعاد زیادی دارد و راه هم طولانی است و یک روزی هفت سال پیش با شما مردم عزیز حرفی زدم و گفتم ما به زندگی بد عادت کرده ایم و اولین کار این است که این زندگی بد را کنار بگذاریم .

شب هاب ماندگار

تاجگردون تصریح کرد:امشب یکی از آن شب هاست و برگ های دیگری هم ورق زدیم وامشب نوبت برگ محله سادات است و شب های دیگر باید برگ های محلات دیگر را نیز ورق بزنیم و در گوشه و گوشه دیارمان ،و یادمان نرود که چکارها کرده ایم در جاده ها کشته می دادیم و نمی توانستیم در این محلات شبانه قدم زد.

وی افزود:یک بار گفتم که چهار سالی یکبار بعضی ها یاد سادات ، لبنان و رادک می افتند و چهارسالی یکبار در تاریکی باید به این محله می آمدیم وشب باید می آمدیم و آنهم هم نامحسوس،امروز این محله سادات است.

عزت من،عزت مخالف / پست و مقام،تاجگردون /شهروند،ظاهر زیبا 6

برای دلتان انتخابم کنید

نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود:مردم سادات من برای دلخوشی شما کار نکردم و اینهایی که هم می بیند برای دلخوشی شما کار نمی کنند بنده برای دلم کار می کنم و خدا هم این وعده را داده است که اگر دلت راضی باشد مردم هم راضی هستند و سعی کنیم که همه برای دلمان کار کنیم واگر می خواهید بنده را انتخاب کنید پس برای دلتان انتخاب کنید.

تاجگردون درادامه گفت:مردم مرا انتخاب کردند تا بتوانیم در کنار همدیگر یک زندگی خوبی داشته باشیم ،ماها خواهیم رفت و همه هم خواهیم رفت ،همچنان که گذشته ها رفتند بچه هایمان باید تاریخ شهر و خاکشان را بدانند و باید بدانند که ریشه در خاک دارند.

بی بته نیستیم

وی افزود:مردم عزیز ما ریشه در خاک داریم و بی بته نیستیم که با یک بادی بلغزیم و بیافتیم و این نماد هویت ما،محله و شهرماست و ما امروز داریم هویتمان را آراسته می کنیم ، ما امروز داریم هویتمان را به رخ دیگران می کشانیم و باید قدر خودمان را بدانیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:باید لبنان و دیگر محلات اینگونه شود و من متاسفم، دیگر محلات شهرمان و حتی روستاهایمان باید بهتر شوند در کشور اگر یک و دو شهر داشته باشیم که مهاجرت به شهر در آنجا برعکس است یکی از این موارد گچساران است و نگویید به تولید توجه نشد در حالی که در آنجا زندگی رونق دارد.

۶۲مسئول میهنی و ملی درسادات

تاجگردون بیان کرد:محله سادات نشان داد که ما آنچه خواستیم توانستیم انجام بدهیم و شعار خواستن توانستن را در این محله و دیگر نقاط شهرمان دادیم ، مردم همراهی کنید که از این فرصت ها دیگر خلق نخواهد شد ،با احتساب دیروز ۶۲مسئول میهنی و ملی به محله سادات آمدند و اینجا خدمت را در کنار محرومیت دیدند.

افتتاح شرکت مهرآوره در گچساران با حضور فرماندار+تصاویر
دنبال کنید

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:ما اجازه نخواهیم داد دهه هشتادی ونودی ها مثل گذشته ها باشند این بچه ها و خردسالان این روزها و این شب ها را  می بینند و اینها باید عوض بشوند و هنرشان را نمایش بدهند و به پدرانشان امید دهند ،خیلی ها در این جمع پدر و مادر هستند و هیچ چیز زیباتر از آن نیست که پدری یا مادری لبخند برلبان نوجوان و جوان خودش ببیند.

شب خوب تاجگردون

وی درادامه افزود:خدایا در این شب خوب لبخند را برلبان پدران و مادران زجر کشیده ای که این روزها را با لبخند خردسالانشان شاد می شوند، خدایا این لبخند را مستدام بدارو این راهی است که باید ادامه دهیم و اینجا همه باید کار کنیم و همه وظیفه داریم که خدمت کنیم.

ابر باران زا باشید!

تاجگردون گفت:باید قدر این کارها را بدانیم و سست نشویم برای اینکه خدمت را تعطیل کنیم و مدیران و آنهایی که می خواهید خدمت کنید ابر بی باران نباشید وابری که فقط غرش کند و برود ،بدرد ما نمی خورد،همه مدیران و مسئولان شهرستان و استانی اگر می خواهید نامتان یادگار بماند ابر با باران باشید.

می خواهید خدمت کنید یا علی

وی گفت:این زمین ما تشنه است و بارانی بر آن می بارد اما هنوز هم تشنه است ، آنانی که اسب را زین کرده اید و می خواهید خدمت کنید یکبار دیگر مرور کنید ذهنتان ، خودتان ، گذشته تان ، برنامه تان ،آینده خودتان را وشهرتان را که  اگر می توانید خدمت کنید و بارشی در این زمین خشکیده باشد پس یا علی.

عزت من،عزت مخالف / پست و مقام،تاجگردون /شهروند،ظاهر زیبا 7

ایستاده ام به نظاره

تاجگردون تصریح کرد: البته این شهر و این دیار هم سلیقه ای مختلف دارد و هم اقوام مختلف ،مهم و زیبایی این شهر این است که این سلیقه ها و این افکار در کنار هم خوب خدمت کنند و بنده مدت هاست ایستاده ام به نظاره تا ببینم اقوام و سلیقه های مختلف چگونه برنامه می دهند.

 شکست تاجگردون

وی تصریح کرد:اگر ببینم کسی برنامه خوبی برای عمران ، آبادانی و توسعه می تواند ارائه کند قبل از اینکه بنشینند و در پستوها جلسه بگیرند تاجگردون دست آنها را در برابر این مردم بالا خواهد بود اما ندیدم و نمی بینم و کار این نیست که بگویید با هم وحدت کنیم تا تاجگردون را شکست بدهیم.

خدمت بهتر به مردم

وی درادامه گفت:تاجگردون ذره کوچکی است در مقابل این ملت ،تاجگردون ذره کوچکی در مقابل جوانان و مدیران خوب و بزرگ این شهر است و برخی وقت ها می خواهم اسامی برخی ها را نام ببرم اما دوباره معطل می شوم و باز می مانم ،خیلی ها هستند در این شهر و این دیار و با توان مدیریتی بالا که شایدم درست نباشد اسامی آنها را نام ببرم ؛ حرمت بنده را رعایت می کنند و به احترام مردم ایستاده اند وگرنه هستند کسانی که بهتر از خیلی های دیگری که احساس خدمت می کند،بهتر هم می توانند خدمت کنند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:این جمله را بارها گفته ام و یاد دارم که روزی که نماینده شدم خدمت شهردار وقت شهرم بودم که اعتبار این شهر را ۸۵۰میلیون تومان عرض کرد امروز میلیارد ها تومان دراین شهر هزینه می شود،این موتور توسعه خاموش نخواهد شد و خدمت را تعطیل نخواهیم کرد.

ما تعیین می کنیم که کی باشد

تاجگردون تصریح کرد:اولین چیزی که باید مد نظرمان باشد خدمت صادقانه است،یک روز گفتم که اگر ما نباشیم ما تعیین می کنیم که کی باشد تا روزی که این نونهالان بزرگ شوند و به حدی برسند که سرپای خودشان بایستند با آنها خواهم بود و همه هم باید با هم باشیم و قول می دهم یکی از این نوجوانان و کودکان که در این محله بزرگ می شود دیگر در پس کوچه های شما نخواهند مرد و از افتخارات گچساران خواهد شد.

بکوبید بردهن کسانی که شبانه می آیند

وی گفت:بکوبید بردهن کسانی که شبانه می آیند و لعنت برشما،وقتی که بچه های این محلات را می بینم حرصم می گیرد این مطلب را می گویم که ای کسی که نه دنیای خودت را می خواهی و نه آخرت خودت را ،وقیحانه در این شب های گذشته می گویید بگذارید تاجگردون و این ادارات کارشان را انجام دهند ما این محلات را قبل انتخابات با پول می خریم.

پشتم گرمه

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:مردم فهمیده اند که تاجگردون را برای خدمت می خواهند نه برای پز دادن واگر من در مجلس و روزهای دیگر داد می زدم و اگر اقتدار و پشت دارم یکجا توکل دارم بعد از خداوند شما مردم هستیدخوب است پشت آدم گرم باشد به نفس مردمش.

 رد صلاحیت تاجگردون

تاجگردون تصریح کرد:مردم باید بفهمند و انتخاب کنند اما زورگویی و رانت نه،رانت که فقط دزدیدن نیست و رانت اینکه با فکر ، قلمت و با سیاست بخواهید از مردم سوء استفاده کنید و مال اندوزی کنید من که تکلیفم مشخص است و خانواده و زندگی و دار و ندارم هم مشخص، برخی یواشکی به خانه ها می روند و می گوید تاجگردون رد صلاحیت خواهد شد.

هیچ واهمه ای از تحریم ها هم نداریم /نه وامدار آقای تاج‌گردون هستم نه وامدار آقای هدایت‌خواه نه حسینی
دنبال کنید

مگر خاله بازی است

وی افزود:آقای محترم بگویید که چه کاری می توانید برای این محله انجام دهید ،تو خوشحال می شوی که بگویند تاجگردون رد صلاحیت می شود تا تو به بهره برسی،عزت تو در زدن من نیست و عزت تو در کشیدن خودت به بالا باشد؛از این خبرا نیست چه اصولی دارید که بنده ندارم ،آیا مقیدتر از من به انقلاب و ارزش ها و حکومت هستید ؛جایی دیده اید تخطی کنم و از مردم عدول کنم و جایی دیده اید که اصول انقلاب را زیرپا بگذارم ،مگر خاله بازی است مگر می خواهید با سرنوشت مردم خاله بازی کنید.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:والله همه عزیزانی که درباره بنده نقد می کنند را دوست دارم و خیلی هم دوست دارم که انسان نقد شود و انسان عاقل با نقد ساخته می شود در جای خود در مقابل آنکه می خواهد زور بگوید باید مغرور باشی .

امشب شب خوبی بود

تاجگردون اظهارکرد: امشب شب خوبی بود که کنار هم بودیم این پروژه حدود ۸میلیارد تومان و یا شاید هم بیشتر هزینه شده باشد همین امسال درگچساران و باشت در این دوران بی پولی، از محل پروژه های استانی و ملی حداقل ۴۰۰میلیارد تومان با این تحریم ها و فشارها هزینه خواهد شد.

دلم نگران است

وی بیان کرد:در جلسه با عزیزان قشقایی عرض کردم کسی حاضر نیست این قدر خودش را اذیت کند اما بنده حاضرم  و جوانی ام را داده ام و ادامه هم می دهم تا روزی که مردم بخواهند، وقتی به پروژه ها نگاه می کنم کارهایی که باید اینجا تمام شود چند هزار میلیارد تومان باید بیاید و این پروژه ها را جمع کند اما دلم نگران است و آیا خداوند عمری می دهد که بتوانیم این پروژه ها را جمع کنیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:روزی عزیزی می گفت که روشنایی برای مردم آب و نان نمی شود ما هم قبول داریم اما فقط جلوی مردم بگویید که اگر این چراغ ها سوختند می توانیم لامپ ها را عوض کنیم ،من حرفی ندارم.

وی افزود:این خدمات نه به بنده ربط دارد و اینکه همه چیز بنام تاجگردون تمام شود هم نیست بنده یک رابط و پیگیر امورات هستم و همه وهمه با هم کار می کنیم تا خدمتی را عرضه کنیم.

با مردم بازی نکنید

تاجگردون اظهارکرد:یک چیز را می دانم و هر کسی می خواهد از این ملت سوء استفاده کند دل مردم آنها را کنار می زند با این شعار آمدیم وبا این شعار هم ادامه خواهیم داد تا ببینیم شرایط در آینده چه باشد یک چیز را فراموش نکنیم اینکه با مردم بازی نکنید.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:از همه پوزش می طلبم ، تلاش و وقتم را گذاشته ام تا به امور مردم برسم زمان کم ، منابع هم کم و زمان خدمت هم کم ،و درپایان  از همه کمال تشکر را دارم.

توهینی از جنس یک مجری جشن!؟

طبق معمول مجری برنامه بازهم “مهرداد علی پور” است که به قول خودش در این جشن کمی پرچونگی می کند و در جملاتی در این جشن اینچنین گفت:خیلی کم اتفاق می افتد در مجلس نماینده ای پشت تریبون برود و حرف بزند و مجلس هم سکوت مطلق بکند،اینجا (مجلس)همه ساکت ایستادند و نطق نماینده محبوب مان را شنیدند و جیکشان هم درنیامد از کسی که ادعا داردو ندارد.

وی افزود:از طرف من بروید به همه آن منفعت طلبان مال مردم خور؟!!!بگویید که این مردم خودشان سرنوشتشان را از این به بعد انتخاب می کنند و این مردم دیگر گول کامیون کامیون لوله هایی را که قبل از انتخابات سر دوراهی باشت می گذاشتید؟!! و می گفتید که می خواهید پتروشیمی بزنیدرا نخواهند خورد!!!.

علی پور اظهارکرد:این مردم شعارشان این است که “ندهد هوشمند روشن رای /به فرومایه کارهای خطیر ،بوریا باف اگر چه بافنده است/ نبرندش به کارگاه حریر”،اگر موافقید پس دست بزنید این مردم شیوه و رویکردشان و زندگیشان تغییر کرده است؟!!! و این مردم دنبال دوریال و دهشاهی شما نیستند که دم انتخابات با کارت شارژ بخواهید از آنها رای بخرید این مردم همه خودشان یک غلام تاجگردون هستند؟!!!.

وی افزود:البته کمی بنده هم پرچونگی کردم ، و اما لازم است حرف های دیگری هم گفته شود اگر تریبون دیگری هم باشد؟!!.

جو انتخاباتی یک خواننده!

درادامه هم “محمد خیراتی” خواننده گچسارانی که برای اجرای برنامه اش روی سن رفته بود پس از اجرای تراکش؛ جو انتخاباتی اش گُل می کند و در این هنگام خطاب به جمعیت گفت: په خُش چِشه؟، بازم خِشه !،وی چندین بار با تکرار این جمله از مردم می خواهد تا با حمایت و تشویق های خود تاجگردون را برای دور آینده انتخابات مجلس، یاری کنند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi