شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمهوری اسلامی ستون جریان مقاومت است

به گزارش کرونا، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری پنجشنبه شب در «همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه» در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم، در سخنانی به زبان عربی افزود: امروز نیز رهبر واحد و شجاع جریان مقاومت، حضرت آیت الله خامنه ای است و حکومت‌های ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46884
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

کرونا :

جمهوری اسلامی ستون جریان مقاومت است

به گزارش کرونا، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری پنجشنبه شب در «همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه» در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم، در سخنانی به زبان عربی افزود: امروز نیز رهبر واحد و شجاع جریان مقاومت، حضرت آیت الله خامنه ای است و حکومت‌های ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، پاکستان و بسیاری دیگر از ملت ها، جبهه مقاومت را تشکیل می‌دهند.
وی با بیان این که رمز پیروزی جریان مقاومت وحدت خون، وحدت هدف و وحدت رهبری است، گفت: آمریکا و پیروانش اکنون در ترس ذلت به سر برده و به دروغ خود را قوی نشان می‌دهند، امروز آمریکا و استکبار جهانی در سوریه، یمن و لبنان زمین‌گیر و شکست خورده شده است.
وی با اشاره به این که جبهه مقاومت همواره بر حق بوده و با ظلم مقابله می‌کند، ادامه داد: این تشکل جهانی هم مسلمان و هم غیرمسلمان و هم عرب و هم غیر عرب را شامل می‌شود و با وجود انواع توطئه های دشمنان جبهه حق پیروز میدان مبارزه است.
معاون حشد الشعبی عراق گفت: بین جبهه حق و باطل میانه ای وجود ندارد و اکنون نبرد بین جریان حق و باطل بالا گرفته و جبهه مقاومت باید از هم بیش از پیش حمایت کنند.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب ۳۰ سال است که جریان مقاومت را رهبری می‌کند و امروز میلیون ها تن از جوانان همچون شهید حججی، شهید مغنیه و سایر جوانان از سایر کشورها مانند فلسطین، یمن و بحرین همه و همه به فرمایشات ایشان لبیک گفتند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، با حکمت و شجاعت تمام در برابر دشمن، هیچ گاه مردد نمی‌شود و هیچ زمانی عقب نشینی نمی‌کند.
الحیدری گفت: اکنون زمان پیروزی است و فتح بزرگ با ظهور امام زمان(عج) به وقوع خواهد پیوست.
همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه، با حضور و سخنرانی آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و حضور خانواده شهید مغنیه و جوانان جبهه مقاومت از ۵۰ کشور جهان در قم برگزار شد.
جهاد مغنیه پسر شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان بارز حزب الله است که در حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه قنیطره واقع در جنوب سوریه به همراه جمع دیگری از رزمندگان حزب الله لبنان به شهادت رسید.
۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

جمهوری اسلامی ستون جریان مقاومت است 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi