پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اگر شهدا نبودند خبری از دین، امامت و اخلاق نبود

به گزارش کرونا، آیت الله کاظم صدیقی عصر روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت هفتمین روز ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان در گلستان شهدای اصفهان افزود : شما در این موقعیت و مشکلات اقتصادی نشان دادید، حفظ انقلاب و خون شهدا در اولویت است‌ و ما به شما مردم و شهیدانتان افتخار می کنیم.وی اظهارداشت: تشییع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46879
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

کرونا :

اگر شهدا نبودند خبری از دین، امامت و اخلاق نبود

به گزارش کرونا، آیت الله کاظم صدیقی عصر روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت هفتمین روز ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان در گلستان شهدای اصفهان افزود : شما در این موقعیت و مشکلات اقتصادی نشان دادید، حفظ انقلاب و خون شهدا در اولویت است‌ و ما به شما مردم و شهیدانتان افتخار می کنیم.
وی اظهارداشت: تشییع بی نظیر شهدا در اصفهان نشان داد قیام ملت ما برای خدا بوده و این مسیر ادامه دارد.
وی یادآور شد: خداوند به مظلومان اذن دفاع داد که اگر ظالمی علیه مظلوم هجمه ای داشت، باید در برابر او قیام کرد.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز شبکه عظیم بسیج ظلم ستیزان در قالب فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حشد الشعبی، نجبا در منطقه تشکیل شد و حتی خیزش آن در کشورهای دیگر مانند فرانسه در قالب جلیقه زردها مشاهده می شود که متاثر از انقلاب اسلامی ایران هستند.
آیت الله صدیقی با بیان اینکه هدف دشمن اصل شیعه است، تصریح کرد : سران استکبار گرگهایی را تربیت کردند و با پشتیبانی سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی، مالی و لجستیکی آنها را برای کشتار و قتل عام شیعه و سایر مظلومان روانه منطقه کردند.
به گفته وی اگر این خون های پاک برای دفاع ریخته نشود، فساد همه جهان را خواهد گرفت و دین و ذکر خدا از بین می رفت.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد : ملت ما برای شکم و مسایل معیشتی خون نریخته است اگر برای شکم خون ریخته بودند حماسه عظیم ۲۲ بهمن امسال و این آیین تشییع با شکوه رخ نمی داد‌.
وی تصریح کرد : مردم اگر گلایه ای دارند از مسوولان بی بصیرت است که به جای اتکا به خدا و خودباوری به دنبال امضای تعهدات خارجی هستند.
آیت الله صدیقی با بیان اینکه مردم ما با چشم باز قیام کردند، ادامه داد : مردم ما از تبعیض ها، از رفاه زدگی ها و این چنین مشکلاتی ناراحت هستند و گرنه مردم برای اصل دین، اقامه نماز، برپا داشتن اعتکاف، مجالس دینی و امثال آن قیام کردند و هدفشان آن است که پرچم امام حسین (ع) را به دست امام زمان برسانند.
وی اضافه کرد : اساس حرکت انبیاء الهی نزدیک کردن انسان به خداست تا دل انسان عرش الهی شود و لذا مردم ما انقلاب کردند تا رذایل اخلاقی از بین رود.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد : در این چند میلیارد انسان کروه زمین؛ ملت ایران به رهبری امام قیام و ۴۰ سال ایستادگی کرد و نصرت الهی را رقم زد و امروز به واسطه همین نصرت الهی در مرز اسرائیل مقاومت را یاری می کنیم.
وی بیان کرد: خدا خواسته است قدرت خود را در وجود شما بسیجیان متجلی کند و به واسطه انقلاب ما جنود عقل و جهل، جنود الله و شیطان مشخص شود و خود خدا وعده داده است که به کسانی که به غیب ایمان دارند همانند آنچه در واقع طبس رخ داد امداد غیبی کند.
وی با اشاره به پیش بینی های رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا در حال افول و ما در حال اوج هستیم و این روند تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد.
آیت الله صدیقی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند حکومت نبابد به گونه ای رفتار کند که جوانان به سمت جهنم سوق داده شوند و امروز این شبکه های مجازی چنین بستری را فراهم کرده اند و لذا نباید اجازه دهیم آرام آرام جوانان به سمت جهنم کشیده شوند.
وی تصریح کرد: قرآن هدف از حکومت صالحان را اقامه دین، گسترش ارتباط با خدا، رفع مشکلات اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر بیان می کند.
امام جمعه موقت تهران اظهارداشت : در جامعه اسلامی نباید به گونه ای رفتار شود که اگر به حکومت رسیدیم به دنبال حاکمیت مرفهان بی درد باشیم، خود صاحب شرکت آنچنانی شویم و فرزندان دولتمردان تابعیت کشورهای بیگانه داشته باشند.
به گفته وی ملتی که این همه شهید داده است شایسته نیست که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان باشد، بی بند و باری، فساد اداری شایسته این ملت نیست.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیشگامی مردم اصفهان در تاریخ انقلاب اسلامی ، گفت: در تاریخ انقلاب خون های پاک شهیدان اصفهان که از نظر کمی و کیفی بالاترین ها بودند در راه اسلام ریخته شده است.
به گزارس کرونا، آیین هفتمین روز آسمانی شدن ۲۷ کبوتر خونین بال مدافع حریم امنیت کشور با حضور آحاد مردم، مسوولان استان، نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی استان و خانواده معظم شهدا در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام مذبوحانه تروریستی خود در چهارشنبه شب هفته گذشته، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه ۲۷ نفر از مدافعان حریم امنیت کشور شهید و ۱۲ نفر مجروح شدند.
۶۰۲۶//۷۱۳۴/

اگر شهدا نبودند خبری از دین، امامت و اخلاق نبود 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi