پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیج دریایی امنیت سواحل کشور را برقرار می کند

به گزارش کرونا، سردار علیرضا تنگسیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسیج دریایی تجهیزات اعضای بسیج را مطابق قانون در اختیار بسیجیان قرار می دهد تا بتواند با حضور با صلابت خود باعث عقب نشینی دشمن شود. وی ادامه داد: امنیت پایدار، امنیت مردمی است و از این رو برای تامین امنیت در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46757
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

کرونا :

بسیج دریایی امنیت سواحل کشور را برقرار می کند

به گزارش کرونا، سردار علیرضا تنگسیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسیج دریایی تجهیزات اعضای بسیج را مطابق قانون در اختیار بسیجیان قرار می دهد تا بتواند با حضور با صلابت خود باعث عقب نشینی دشمن شود.
وی ادامه داد: امنیت پایدار، امنیت مردمی است و از این رو برای تامین امنیت در آب های کشور باید از حضور مردم استفاده کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: صیادان و ساحل نشینان بسیجی می توانند در برابر هر گونه تخلفی در دریا علم مقاومت را برافرازند و مقابل متخلف بایستند.
وی افزود: صیادانی که در بسیج دریایی حضور داشته باشند زیر حمایت نیروی دریایی سپاه قرار می گیرند.

** بسیج دریایی از تمام حقوق صیادان دفاع می کند
مسوول بسیج دریایی سپاه نیز به خبرنگاران گفت: بسیج دریایی برای دفاع همه جانبه از حقوق دریانوردان و صیادان تشکیل یافته است که با تمام قدرت به این مهم میپردازد.
سرهنگ پاسدار علی علی نژاد افزود: صیادان، با توجه به کار تخصصی خود در میان آب ها، می توانند در دفاع از آب های جزایر به صورت همه جانبه دفاع کنند تا بیگانگان چشم طمع به آب های نیلگون خلیج فارس و سواحل آن نداشته باشند.
وی ادامه داد: طرح بسیج دریایی در شهرستان جاسک کلید خورد و امروز در دومین جلسه آن در شهرستان قشم و با حضور صیادان جزیره های قشم، لارک، هرمز و هنگام برگزار شد.
مسوول بسیج دریایی اظهار داشت: این نهاد به صورت همه جانبه در دریا حضور خواهد داشت و ضمن انجام فعالیت های صیادی از اب های کشور نیز محافظت می کنند.
وی افزود: امنیت کشور ایران مردم محور است و بر همین اساس مردم باید برای دفاع از آب های سرزمینی حضور داشته باشند
علی نژاد ادامه داد: بسیج دریایی درامتداد سازمان بسیج مستضعفان است و در چارچوب این ارگان به صیادان و بسیجیان خدمات ارائه و از حقوق آنان حمایت می کند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس ازتوابع هرمزگان است.
۷۵۰۰ /۶۰۴۸

بسیج دریایی امنیت سواحل کشور را برقرار می کند 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi