چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوای الله اکبر بام های منازل گچساران طنین انداز شد

امشب نوای الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن به یاد تکبیرهای بهمن ۱۳۵۷ راس ساعت ۹ شب در آسمان پر ستاره و سرشار از پاکی از مساجد، ماذنه ها و بام های منازل طنین  انداز شد. موذن ها نیز بر فراز مساجد با صدایی رسا و سرشار از امید و عشق به وطن با طنین الله اکبر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46679
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

کرونا :

نوای الله اکبر بام های منازل گچساران طنین انداز شد

امشب نوای الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن به یاد تکبیرهای بهمن ۱۳۵۷ راس ساعت ۹ شب در آسمان پر ستاره و سرشار از پاکی از مساجد، ماذنه ها و بام های منازل طنین  انداز شد.

موذن ها نیز بر فراز مساجد با صدایی رسا و سرشار از امید و عشق به وطن با طنین الله اکبر در دل شب بر آسمان نورانی و نورافشان شده نور معنویت و عطر الهی را پخش می کنند، ملت گچساران در چهل سالگی انقلاب با فریادهای الله اکبر بار دیگر لرزه بر پیکر استکبارگران و ایادیشان  انداختند.

در شب ۲۲بهمن غریو فریادهای کوبنده بانگ الله اکبر دوباره ندای حق طلبی، حقیقت جویی، وحدت و همدلی را در سایه سار ولایت فقیه به گوش جهانیان  رسید .

خروش عظیم ملت غیور و سربلند ایران در شب بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ موجب در هم شکستن کاخ ظلم و استکبار جهانی و فروپاشی نظام شاهنشاهی پهلوی و دیکتاتور بزرگ منطقه شد، مساجد به عنوان مبدا شکل گیری انقلاب نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، در چهلمین سالگرد انقلاب نیز مساجد دوباره نقش کلیدیشان را در حفظ و پاسداری از آرمان های انقلاب نشان دادند. امشب مساجد به یاد دوران پیروزی انقلاب میزبان مومنین و مردم همیشه در صحنه بودند، تا بگویند که همچنان کانونی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، فردا نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن از  محور های گچساران آغاز می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi