جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

صهیونیست‌ها بازنده اصلی آتش افروزی در منطقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان با لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران، دیدار و گفتگو کرد. دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل با اشاره به تجربه موفق همکاری تهران و مسکو در کمک به سوریه و ضرورت کمک به امنیت منطقه گفت: اقدامات نظامی و تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی و نقض

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46579
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

کرونا :

صهیونیست‌ها بازنده اصلی آتش افروزی در منطقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان با لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران، دیدار و گفتگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل با اشاره به تجربه موفق همکاری تهران و مسکو در کمک به سوریه و ضرورت کمک به امنیت منطقه گفت: اقدامات نظامی و تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی و نقض حریم سوریه، تهدید کننده جدی امنیت منطقه بشمار می‌رود.

وی افزود: صهیونیست‌ها بازنده اصلی آتش افروزی در منطقه خواهند بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به آثار مثبت تشکیل کمیسیون‌ عالی پارلمانی مشترک دو کشور، این اقدام را نیز تجربه موفق دیگری در همکاری‌های روبه رشد دو کشور خواند و اضافه کرد: همکاری‌های پارلمانی نقش مهمی در رفع برخی موانع و تسهیل روابط دولتی و بخش خصوصی دو کشور دارد.

لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران در این دیدار نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران و روسیه دارای مواضع و راهبردهای مشترک در زمینه‌های مختلف هستند و این سطح از مناسبات می‌بایست حفظ و تداوم یابد.

وی همچنین تصریح کرد: روسیه از توسعه و گسترش همکاری‌ها و رایزنی در مسائل مختلف و مورد علاقه فی‌مابین استقبال و حمایت می‌کند.

طرفین در این دیدار ضمن ارائه آخرین تحولات منطقه، پیرامون موضوعات و مسائل مشترک و قابل توجه طرفین از جمله مسائل دوجانبه پارلمانی تبادل نظر کردند.

در این دیدار، همچنین برخی مباحث بین‌المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت./

پایان پیام

 

یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲

صهیونیست‌ها بازنده اصلی آتش افروزی در منطقه دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل با لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران دیدار و گفتگو کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201901101375774191.jpg صهیونیست‌ها,بازنده,اصلی,آتش,افروزی,در,منطقه Icana

آیت الله رئیسی: مدیران ارشد دولت از دیدگاه‌های نخبگان فارغ از نگاه سیاسی استفاده کنند
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi