جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خوش اومیت پاتون سرتیلمون / گرفتن نیروهای غیرمتخصص کمی نه کیفی در شهرداری‌ها

لطف‌الله موسوی شهردار باشت صبح امروز در جلسه شوراهای اسلامی و شهرداران گچساران و باشت که با حضور معاون عمرانی وزارت کشور و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با قرائت شعری گفت: به نام خدای شهر من، سلام ای شهر من ای باشت زیبا تعلق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46474
تاریخ انتشار : جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

کرونا :

خوش اومیت پاتون سرتیلمون / گرفتن نیروهای غیرمتخصص کمی نه کیفی در شهرداری‌ها

لطف‌الله موسوی شهردار باشت صبح امروز در جلسه شوراهای اسلامی و شهرداران گچساران و باشت که با حضور معاون عمرانی وزارت کشور و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با قرائت شعری گفت: به نام خدای شهر من، سلام ای شهر من ای باشت زیبا تعلق برتو دارم من به دنیا نو شهر مردمان باخدایی مزین کشته با آلاله‌های گوارا آب تو دلچسپ نانت فراوان مهمان داری به خانت ندارد در تو مس احساس غربت بود هرجا و هر دم از تو صحبت.

وی در ادامه سخنان خود ضمن عرض خیرمقدم به حضور همه حضار در این جلسه خطاب به دکتر جمالی معاون عمرانی وزارت کشور با لهجه لری گفت: آقای جمالی خوش اومیت پاتون سرتیلمون، از اینکه اینجا گاه وقتی به صورت پیامکی، تلفنی و فضای مجازی مزاحم اوقات شریفتان می‌شدم عذرخواهی می‌کنم اما خواستم علت را بدانی و آن فشارهای زیادی است که بر دوش ما قرار گرفته است دست‌هایمان خالی با کوله‌ باری از بدهکاری.

شهردار باشت تصریح کرد: به همین دلیل مجبور هستیم به جنابعالی و استاندار و معاونت وی به ویژه دکتر تاج‌گردون که من از این جا از وی تشکر می‌کنم که یکی از دغدغه‌های اصلی وی مشکلات حوزه شهری است.

موسوی بیان کرد: وی پیگیر مسائل شهری است و انصافا وی هرچند یکبار چه پیامکی و چه تلفنی مسایل شهری را رصد کرده و پیگیری می‌کنند که از وی تشکر می‌کنم.

وی افزود که صحبت‌های لازم انجام گرفته و تکرار آن صحیح نیست در جلسه گذشته نیز عنوان کردم فکر نکنم کسی مثل شما از اوضاع شهرداری‌ها اطلاعاتی داشته باشد همه ما در محضر شما درس پس می‌دهیم.

نمایش ده هزار و یک شب به گارگردانی مهرداد علی پور از گچساران به جشنواره فجر راه یافت
دنبال کنید

موسوی عنوان کرد: شهردار بودن کار بسیار پرمشقتی است اما برای چه کسی بری کسی که با خون دل کار کند برای کسی که با تمام وجود کار کند و از جنس مردم باشد نه کسی که نسبت به مسایل بی‌خیال باشد.

شهردار باشت ادامه داد: من از مشکلات حوزه شهری باشت به چند مورد بسنده می‌کنم از جمله نبود زیرساخت مناسب شهری، نداشتن برنامه‌ریزی مناسب جامع و اینکه هیچ‌گونه آینده‌نگری نسبت به مسایل و طرح‌های شهری انجام نگرفته است و تمام کارها به صورت مقطعی و کوتاه مدت بوده است.

موسوی گفت: نداشتن درآمد پایدار مالی که در شهرهای کوچک بیداد می‌کند، گرفتن نیروهای غیرمتخصص کمی نه کیفی در شهرداری‌ها چه از روی دلسوزی و چه اغماض از مشکلات امروز شهرداری‌ها است.

وی ادامه داد: انتظار پایانی من از شما این است انتظاری که چندین نوبت نیز حضوری خدمت شما رسیدیم و چندین نوبت نیز نماینده گچساران و باشت به صورت پیام برای شما بیان کرده و پیگیری کردند و قرار بود در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب در باشت چهل پروژه عمرانی رفاهی و خدماتی رونمایی و کلنگ‌زنی شود حضور داشته باشید که فکر کنم نتوانید حضور پیدا کنید انتظار می‌رود چند میلیارد تومان از هزینه‌های شهرداری باشت را که تقبل کرده‌اید همین‌جا به ما اعلام کنید تا در اولین فرصت خدمت شما بیاییم.

شهردار باشت با ارائه پیشنهادی مبنی بر ایجاد کارخانه بازیافت و پسماند گفت: شهرداری باشت آمادگی دارد در این خصوص با دریافت مجوز و تسهیلات از سازمان شهرداری‌ها در کمترین وقت ممکن این کارخانه را راه‌اندازی کند.

موسوی خطاب به معاون استاندار و تاج‌گردون نیز تصریح کرد:  دوست داشتم امروز استاندار نیز حضور داشت چون یک سر صحبتم با وی بود به عنوان یک شهروند باشتی می‌گویم در توانمندی، مدیریت، شجاعت شما شکی نیست از اینکه در بدو ورود شما و معاونت استاندار و استاندار شاهد رشد و توسعه اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم شکی نیست.

نفت و گاز گچساران نایب قهرمان دور رفت لیگ برتر هاکی شد
دنبال کنید

وی ادامه داد: اما مردم باشت از نوشتن کلمه شهرستان در سربرگ‌های اداری رنج می‌برند، شما اطلاع دارید در طول این ۱۰ سال جلسات مشترک گچساران و باشت در حوزه ریاست مدیران کشوری و استانی در گچساران برگزار می‌شود چرا باید این جلسات در گچساران برگزار شود.

موسوی افزود: شما اطلاع دارید شهرستان باشت فاقد ادارات دولتی  از جمله تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت، امور مالیاتی، آب منطقه‌ای و … می‌باشد در این خصوص چه چاره‌ای اندیشیده‌اید.

شهردار باشت بیان کرد: شما اطلاع دارید برخی ادارات باشت بعد از ۱۰ نمایندگی هنوز مدیران نشان اختیار تامی از خود ندارند؟

وی گفت: شما اطلاع دارید اداره برق باشت برای گرفتن ۲۰ عدد لامپ ۲۰ هزارتومانی باید یک بسته کاغذ آ ۴ را نامه‌نگاری کند و ۱۰ روز پشت درب استاندار و استانی بماند.

موسوی ادامه داد: شما اطلاع دارید باشت از لحاظ میزان روشنایی شبانه از یک روستا بدتر است، اداراتی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مسکن و…فاقد ساختمان می‌باشند و همه مدیران در فضای کمتر از ۵۰ متر نشسته‌اند.

وی ادامه داد: ۱۰ سال است ساختمان ادارات باشت بلاتکلیف مانده است و مشخص نیست اعتبار آن کجا می‌رود.

شهردار باشت در پایان گفت: داشتن یک سالن با هزینه‌ای ناچیز می‌توانست باعث برگزاری این جلسه در باشت شود همین جا از مهندس فیلی درخواست می‌کنم زمین از شهرداری باشت اعتبار از شما تا ظرف کمتر ۳ ماه یک سالن تحویل داده شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi