جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همدلی اعضای شورا و شهرداری به آبادانی شهر ختم می شود

مهدی جمالی‌ نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور در نشست با شورا های اسلامی و شهرداری دوگنبدان و باشت اظهار داشت : حوزه برند در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از حوزه های برنامه ریزی و مدیریت شهری قرار گرفته و یک رقابت بین شهری را شکل داده است. وی پیشرفت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46471
تاریخ انتشار : جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

کرونا :

همدلی اعضای شورا و شهرداری به آبادانی شهر ختم می شود

مهدی جمالی‌ نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور در نشست با شورا های اسلامی و شهرداری دوگنبدان و باشت اظهار داشت : حوزه برند در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از حوزه های برنامه ریزی و مدیریت شهری قرار گرفته و یک رقابت بین شهری را شکل داده است.

وی پیشرفت و تعالی شهر را حاصل هم افزایی مدیریت شهری است عنوان کرد و خاطر نشان کرد : همدلی اعضای شورا و شهرداری به آبادانی شهر ختم می شود.
جمالی‌ نژاد افزود : برای هر شهر و روستا باید برنامه نوشته شود و در هر برنامه شاخص های توسعه مشخص شود .
وی تصریح کرد: مصوبات شوراهای اسلامی می بایست پشتوانه تخصصی و کارشناسی داشته تا تعالی شهر را بدنبال داشته باشند .
جمالی‌ نژاد ادامه داد: ارتباط میان مدیریت شهری و بدنه اجتماعی جامعه مشارکت بیشتر شهروندان در امر اداره شهرها را بدنبال داشته و موجبات رشد و توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی را فراهم می نماید .
معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی و تدبیر تهدیدات به فرصت تبدیل می شود تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال زایی روستاییان ، توزیع خدمات عادلانه و رونق روستاها پیگیری طرح‌های روستایی توسط دستگاه‌های اجرایی ضروری است.
وی توانمندسازی روستائیان را گامی در زمینه تولید و رونق اشتغال دانست و تصریح کرد: توانمندسازی نیروی انسانی منجر به تقویت کارآفرینی شده و ضمن افزایش بهره‌وری، درآمد پایدار ایجاد خواهد کرد.
جمالی‌ نژاد گفت : در شهرستانهای گچساران و باشت ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در بخش های عمران شهری، زیر ساخت های حمل و نقل، آب و کشاورزی ، تپه ، مراتع ، دشت ، اراضی ، گیاهان دارویی ، فرودگاه ، پتروشیمی و نفت ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه فضا و شرایط امروز اقتصاد کشور ویژه و خاص است، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب، امسال جزو سخت ترین دوران است .
جمالی‌ نژاد با بیان اینکه شهرستانهای گچساران و باشت دارای ظرفیت هایی است که بسیاری از شهرهای کشور حسرت داشتن آنرا دارند، افزود: حسن وجود اقوام مختلف موثر، میراث طبیعی، فرهنگی و معنوی-مذهبی قوی موجود در این منطقه بستر بسیار خوبی برای تحول آن است .
معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور تاکید کرد: جای سوال دارد شهرستانهایی به این زیبایی و با داشتن ظرفیت و قابلیت های فراوان چرا بعنوان یک برند به کشور معرفی نشده است ؟
وی اضافه کرد: شهرداری ها نیاز به نگاه نو، رویکرد، راهبرد جدید و حضور جدی و بدون شعارزدگی دارد .
جمالی نژاد گچساران و باشت را به دلیل دارا بودن ظرفیت های بالقوه چشم انداز خوبی عنوان کرد و اظهار داشت: جذب و حضور سرمایه گذاران و تسهیل و تکریم آنها کلید موفقیت توسعه این دو شهرستان است .

سایه «پول‌سالاری» و «پول‌های کثیف» بر انتخابات مجلس / یک عده با پول های کثیف می خواهند وارد مجلس شوند و این خط قرمز ما در شورای نگهبان است
دنبال کنید

جمالی نژاد بیان کرد:  مزایای شهرداران کشور بسیار پایین است که این موضوع نیاز به یک تدبیر دارد.

وی افزود: در سال جاری بالغ بر هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش ساماندهی پسماند شهرها در کشور اختصاص داده شده است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi