شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حقوق شهروندی در تامین اجتماعی گچساران / دست مریزاد

  مدتی که در اداره تامین اجتماعی گچساران رفت و آمد می کنیم و با ریاست این اداره عریض و طویل آشنا شده‌ایم شاید بتوان نکته های جالبی در مورد ریاست این اداره بیان کرد نکته هایی که ممکن است از چشم خیلی از منتقدین دور مانده باشد. اول آنکه؛ در وهله نخست و ورود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46450
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

کرونا :

حقوق شهروندی در تامین اجتماعی گچساران / دست مریزاد

 

مدتی که در اداره تامین اجتماعی گچساران رفت و آمد می کنیم و با ریاست این اداره عریض و طویل آشنا شده‌ایم شاید بتوان نکته های جالبی در مورد ریاست این اداره بیان کرد نکته هایی که ممکن است از چشم خیلی از منتقدین دور مانده باشد.

اول آنکه؛ در وهله نخست و ورود به این اداره با بازسازی های صورت گرفته به وجود رمپ های ویژه معلولان و آسانسوری که با استاندارد خاص و در جای مناسب در آن طراحی شده است برخورد می کنیم اتفاقی که باید به ریاست این اداره گفت: دست مریزاد.

دوم آنکه ؛چه برای اولین بار ،چه برای چندمین بار وقتی جلوی درب ریاست این اداره قرار میگیریم متوجه درب همیشه باز این مدیریت می شویم که با وارد شدن به آن با اخلاق صمیمی محسن علیزاده ریاست آن روبرو می شویم وی از این نوع ورود سرزده نه تنها ناراحت نیست بلکه خوشحال هم هست و با روی باز با ارباب رجوع برخورد می کند.

او با صبر و متانت عجیبی ارباب رجوع را راهنمایی می‌کند و کارهای لازم را انجام می دهد با تماشای رفتار او حتی می توانید ببینید ظاهراً از این کار لذت هم میبرد.

عده‌ای از منتقدین این نوع رفتار را در آینده مشکل ساز برای ریاست می بینند ولی ظاهراً برای این اداره مشکل‌ساز نبوده است. حقوق شهروندی در برخورد با ارباب رجوع چنان رعایت می‌شود که بعضی اوقات جای ریاست را با جایگاه ارباب رجوع اشتباه می گیریم.

به نظر می رسد هر کسی که حتی ۱۰ درصد از رسیدن به جواب ناامید می‌شود مستقیم به ریاست این اداره مراجعه می کند و اگر امکانش باشد ناامید بیرون نمی رود هرچند که در مواردی هم که امکانش نباشد با جواب منفی قاطع روبرو میشود و می فهمند که از این مسیر قادر به حل مشکل  نخواهد بود و این موارد در هر اداره و سطحی وجود دارد.

کانون هواداران نفت و گاز گچساران بیانیه ای منتشر کرد/ جوانان مهد تمدن ایران زمین پشت به پشت هم خواهیم ایستاد
دنبال کنید

این موارد که در متن بالا گفتیم نه تعریف از ریاست بود و نه چاپلوسی است و باید خودتان به این اداره سر بزنید تا آن را تجربه کنید.

رعایت حقوق شهروندی آنقدر مهم است که باید در یک کلام از ریاست هایی همانند این اداره برای آنکه مردم را ناامید نمی کنند تشکر ویژه هم صورت گیرد.

امیدواریم در دیگر ادارات هم شاهد چنین برخوردهایی باشیم.

حقوق شهروندی در تامین اجتماعی گچساران / دست مریزاد 3

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi