جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اشاعه فحشاء جرم است / ساده ترین راه حل کور کردن ریشه فساد در کشور

فعال رسانه ای رضا مرادی در یادداشتی در نفت ساران نوشت؛ حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (دامت توفیقاته) رهبر مسلمانان و آزادی خواهان جهان همواره در بیانات خود به تشریح،تصریح و برخورد با مفسدان در هر لباس تاکید فرمایش دارند. اگر دولت این تاکیدات را بخواهد در برهه ای با هدف مبارزه با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46445
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

کرونا :

اشاعه فحشاء جرم است / ساده ترین راه حل کور کردن ریشه فساد در کشور

فعال رسانه ای رضا مرادی در یادداشتی در نفت ساران نوشت؛ حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (دامت توفیقاته) رهبر مسلمانان و آزادی خواهان جهان همواره در بیانات خود به تشریح،تصریح و برخورد با مفسدان در هر لباس تاکید فرمایش دارند.

اگر دولت این تاکیدات را بخواهد در برهه ای با هدف مبارزه با اشاعه فساد اجرا نماید،بی گمان باید دست به حذفیات گسترده در سیستم مدیریت، از خرد تا کلان کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن آغاز نماید.

در قانون قضایی اشاعه فحشاء جرم است،ولی آیا تاکنون آنچنان که مقام رهبری(دامت برکاته)در بیانات موستوفا  به اشاعه فساد در سیستم اداره کشور(در هر نوع ) اشاره و تحلیل فرموده اند،برخورد مکفی شده است؟!

قطعا پاسخ این سوال منفی است،چنانچه توصیه های شخص اول کشور تاکنون در همه امور خصوصا مبارزه با فساد مورد اجرا قرار گرفته بود،اکنون در کمتر از یکسال با آمار و ارقام چشمگیر برخورد با انواع مفسدان نو ظهور روبرو نبودیم.

با ریشه یابی عوامل و دلایل این تعلل می توان به بهترین و ساده ترین راه حل در کور کردن ریشه فساد در کشور  که همان خواسته امام خامنه ای( مدظله العالی) در جهت تحقق آرامش اجتماعی و سیاسی مردم است ،دست یافت.

بی گمان عقیم کردن انتصابات بومی،شایسته سالاری،عبور از خط عشیره محوری در انتخابات،باز تعریف مردم سالاری، تعصبات کور تحجر برانگیز،استقلال گفتار و عمل،پرهیز از شعار گرایی و… را می توان  برجسته ترین در عین حال ساده ترین راه حل های کور کردن ریشه فساد در کشور برشمرد.

امید است دولت با نگاهی دیگر بار به جایگاه مسئولان و کارگزاران فعلی خود نسبت به تغییر و یا حتی برکناری افراد برائت جسته از   فاکتور های فوق، بیش از پیش جامه تدبیر و امید که برازنده ملت ایران است را با الگو گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) در کوتاه ترین زمان ممکن ترمیم نماید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi