جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۹۰۰میلیونی در شهرستان گچساران

گروه استان ها کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ،در تشریح این خبر گفت: مامورین پلیس آگاهی از پنج دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۹۲۶ میلیون ریال کشف کردند.   سرهنگ «سید محمد موسوی» اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر تردد کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان ،رسیدگی به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46412
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

کرونا :

کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۹۰۰میلیونی در شهرستان گچساران

گروه استان ها کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ،در تشریح این خبر گفت: مامورین پلیس آگاهی از پنج دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۹۲۶ میلیون ریال کشف کردند.

 

سرهنگ «سید محمد موسوی» اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر تردد کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان ،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:مامورین انتظامی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی عملیات خود را جهت شناسایی و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق آغاز کردند.

موسوی تصریح کرد:مامورین انتظامی این فرماندهی حین انجام ایست و بازرسی در محور مواصلاتی گناوه به گچساران این شهرستان سه دستگاه خودروی سواری پژو و دو دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و در چند عملیات مجزا توقیف و به همراه رانندگان به یگان انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت : مامورین در بازرسی از این خودروها اجناس قاچاق که عمدتا لوازم خانگی و بهداشتی به ارزش ۹۲۶ میلیون ریال بودند کشف و ضبط و پنج پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.و خودروها نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi